wtorek, 7 października 2014

Tamizo Architects


Kiedy wspominam budowę naszego domu, z reguły myślę sobie - dobrze, że już po ;-)
Jednak bywają też chwile, kiedy chciałabym się cofnąć w czasie...................
i to aż do etapu, na którym wybieraliśmy projekt ;-)
Zauważyłam, że chęć teleportacji w czasie, ma nieodzowny związek z przeglądaniem projektów nowoczesnych domów, lub jak kto woli, betonowych twierdzy ;-)




Dziś mam dla Was sporą dawkę modernistycznej architektury :-)
A wszystko za sprawą

                                  TAMIZO ARCHITECTS

To autorska pracownia projektowa

                                                                    Mateusza Stolarskiego

absolwenta wydziału architektury Politechniki Łódzkiej.
Specjalizująca się w architekturze i architekturze wnętrz.
Mateusz, w swoich projektach stawia na minimalizm. Szczególnie zwracając uwagę na detale i naturalne materiały : kamień, drewno, beton, szkło ( lubię to !!! )
Jego prace, niejednokrotnie były doceniane i nagradzane. Wyróżnień jest tak wiele, że nie sposób ich tu wszystkich przytoczyć ;-) Możecie o nich poczytać na stronie TAMIZO

Chciałam Wam teraz pokazać mój ulubiony projekt, ale...........
okazało się, że mam z tym spory problem :-D
Bo praktycznie, do każdego z tych domów, mogłabym się wprowadzić od zaraz !
Przemyciłabym jedynie trochę mojej ukochanej żółci ;-)

Dobra, koniec gadania !!!
Pora na nie jeden, a kilka projektów, które szczególnie do mnie wołają ;-)

m-house Warszawa - Przepiękny !!! Minimalizm w najlepszym wydaniu :-)




ki-house Wrocław


d-house Warszawa



projekt wnętrz Pabianice 





projekt wnętrz Toruń




Jeśli macie niedosyt, to dużo, duuuuuużo więcej, znajdziecie oczywiście, na stronie TAMIZO ;-)

Podobno do minimalizmu trzeba dojrzeć. Chyba coś w tym jest ;-)
Bo ja, jeszcze kilka lat temu, miałam zupełnie inne upodobania ( lepiej nie będę tu o nich wspominać ;-) :-D )
A teraz, kiedy zobaczę jakąś niesamowitą, modernistyczną bryłę, to nawet jadąc autem, 
potrafię się zatrzymać i wysiąść, żeby nacieszyć oczy..............

Miłego dnia,
Ola


12 komentarzy :

  1. Mam podobnie, choć przy takich projektach nie chciałabym nic zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak mam, że zawsze muszę wcisnąć swoje 5 groszy ;-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Hehe, mam dokładnie tak samo - teraz wybrałabym jakąś nowoczesną bryłę, z dużymi oknami i otwartą przestrzenią w środku. Ale drugi raz nie chciałabym pakować się w takie piekło jakim była budowa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na przestrzeń w domu nie narzekam ;-) Dobrze jest :-) Ale większe okna by się przydały...........najlepiej w pakiecie z firmą do ich mycia ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Czy każdy "artykuł" będzie sponsorowany? Początkowo z ciekawością wchodziłam na Twojego bloga ale teraz wszędzie widzę reklamy a to stolarni, a to sklepu a to pracowni. Owszem, dobrze jest się podzielić informacją gdzie można kupić coś ciekawego, kto dobrze wywiązał się z zamówienia/projektu ale pisanie o tym non-stop? To blog pokazujący Twój dom i nową pasję czy też reklama, reklama, reklama?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie myślałaś, że nie opublikuje tego komentarza ;-) Jak widzisz, zrobiłam to :-) I zapewniam Cię, że jeszcze żaden post na tym blogu nie był sponsorowany. Jeśli tak będzie, to o tym napiszę. I właśnie piszę tu o moim domu, pasjach i o ludziach, którzy również ja odnaleźli, w tym co robią :-) Bo po prostu tak uważam, że warto o tym pisać i tak chcę ;-) Nie mam zamiaru zmieniać formy bloga, nikogo do niczego nie zmuszam. Każdy tu wchodzi z własnej woli, jeśli Ci to nie odpowiada, to trudno. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Muszę, no po prostu muszę !
    Magda kilka pytań
    Po pierwsze
    -hajtujesz dla hajtu
    -masz jakiś problem personalnie do autorki
    -czy może żyjesz w świecie fantazji, gdzie każdy bloger zarabia krocie, w krótkim czasie rzuca pracę i wyprowadza się na Karaiby ?
    No przepraszam, ale uśmiałam się do łez. Naprawdę uważasz, ze blog jak widzę, założony niecałe 4 miesiące temu, może sobie pozwolić na same sponsorowane wpisy ? Toż to ewenement na skalę światową !
    I powiedz mi jeszcze proszę, jak Twoim zdaniem prowadzić bloga wnętrzarskiego czy jakiegokolwiek innego bez podawania linków/nazw ? Znasz takiego, na którym tego nie ma ? Bo ja nie, a na blogach to ja już "zęby zjadłam"
    Naprawdę uważasz, że nie można kogoś/czegoś polecać tak po prostu, bezinteresownie. Bo się chce, bo można, bo się lubi itd. Myślisz, że każda szafiarka wrzucająca fotkę w bluzce Nike, ma z nimi podpisany kontrakt i bierze za to kasę ? No proszę Cię. Skoro naprawdę tak uważasz, to współczuję, bo musiało Cię w życiu spotkać wiele przykrych rzeczy.
    Powiem Ci, że ja naprawdę dziwię się Oli, że Twój komentarz opublikowała, bo ja bym Cię zesłała na drzewo, za taki hajt. Bo to hajt ewidentny, bo jak Ci się coś nie podoba, to zamykasz stronę i więcej nie wracasz.
    Także ogarnij się dziewczyno i nie spamuj !

    A Tobie Olu życzę powodzenia i wytrwałości.
    Bo jeszcze nie jedna kłoda i nie jeden hajt na Twojej drodze.
    Także głowa do góry, pierś do przodu i działaj !
    Dobra robota !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki hajt? Czy ja się źle odniosłam do autorki bloga, zwyzywałam?
    Nie, zapytałam o kierunek w którym zmierza blog. Po prostu zauważyłam, że niemal każdy wpis jest "sponsorowany". Mieszkam na drugim końcu Polski, o ile przydatne mogą być (dla mnie ze względu na położenie geograficzne) linki do sklepów internetowych, to np namiary na wykonawcę kuchni już bardziej pod kryptoreklamę podchodzą (podkreślam - w moim odczuciu).
    Dodam jeszcze, że pracuję w branży reklamowej stąd moje wyczulenie na reklamę. Trafiłam tu po grafice (żółte siedzisko w korytarzu) i blog mnie zaciekawił, wchodziłam dla nowych wpisów ale które wg. mnie stawały się coraz bardziej sponsorowane. Macie rację, blog powstał niedawno ale naprawdę nie brakuje blogów zakładanych dla reklam a tu akurat rzuciła mi się w oczy częstotliwość "namiarów". Stąd moje pytanie o reklamę pojawiającą się niemal w każdym wpisie.

    Dopytam: gdzie ja zaspamowałam i czym??
    Olu, mogłaś nie publikować mojego komentarza, plus dla Ciebie za dystans do siebie i mojego odbioru bloga. Absolutnie nie jestem typem ziejącym nienawiścią tym bardziej dla samego ziajania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam się podpisać: Magda. Jeśli możesz to dopisz pod ostatnim moim komentarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, naprawdę zakończmy ten temat ;-)
    Zależy mi, żeby atmosfera na tym blogu była przyjazna :-)
    I tak jak już wspominałam, żadne wpisy nie były sponsorowane. Po prostu piszę o tych, którzy "odwalili" u mnie w domu kawał dobrej roboty ( patrz: stolarz od kuchni, wykonał wszystkie zabudowy w domu, Hazel Wood wszystkie meble, według moich widzi - misie ) Nie widzę powodu, dla którego miałabym ich nie polecać, czy jak kto woli reklamować :-) Piszę też o tych, których prace powodują, że krew w moich żyłach zaczyna szybciej krążyć :-) Bo chcę :-) I tyle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola Ja jestem na 100% pewna ze gdybym wczesniej trafila na pewne forum budowlane , a nie dopiero gdy dom juz stał to wybralabym bardzo nowoczesny projekt z dużymi przeszkleniami i pustka nad salonem, a że teraz juz jest po fakcie to chociaz przy urzadzaniu sie moge czerpac inspiracje !!! I bardzo sie Ciesze ze podajesz tyle Fajnych namiarów !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja :-)
      Mam nadzieję, że przynajmniej kilku osobom, moje bazgroły ułatwią budowlane zmagania :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi