piątek, 10 października 2014

Sypialnia & Garderoba # 1


Dziś zapraszam do naszej sypialni :-)
Która praktycznie jest już na ukończeniu, co cieszy niezmiernie, bo zaraz po przeprowadzce mieliśmy do dyspozycji jedynie materac ;-) I stan taki utrzymywał się niemal .............
przez rok !!!




No  ale przecież, nie od razu Kraków zbudowano ;-)
Co prawda, mogliśmy wstawić cały komplet mebli sypialnianych, od moich rodziców, którzy tyle co zrobili remont.
Ale NIE, NIE, NIE, zdecydowanie wolałam sam materac............
Bo wiecie jak jest z rozwiązaniami tymczasowymi ???
Ano właśnie, pozostają najdłużej ;-)
A tak, spanie "na podłodze" nas motywowało :-D
I po malutko nasza oaza, zaczęła nabierać kształtów :-)


Moja ukochana czarna ściana ;-) Na którą upierałam się od początku budowy :-)
A na którą nie chciał zgodzić się mój małżonek ( no jak mógł !)
Wtedy jeszcze nie wiedziałam, czy ma być farba, czy tapeta, ale byłam pewna, że ma być czarna !
Jak widać, jestem dobrym negocjatorem :-D


Taka mała ciekawostka ;-)
Donicę, którą widać na fotce u góry, kupiłam ...........
w Biedronce, na wagę !!! :-D ;-)
Ważyła cały kilogram ;-)


Łóżko zostało wykonane na zmówienie, ze skóry naturalnej - Meble Stanuch
Jest ogromne !!! Jego zewnętrzny wymiar to 240 x 220 cm. :-D



Stoliki nocne, za grosze kupiłam w Niemczech.
Miały okropny, nieproporcjonalny względem podstawy szklany blat.
Skusiła mnie fajna podstawa i cena ;-)
A nowe blaty bez problemu dorobiła mi firma Hazel Wood :-)


Kinkiety :-)
Z nimi to były, mówiąc kolokwialnie jaja !
A wszystko przez moje niezdecydowanie :-D
Początkowo, kazałam elektrykowi wystawić kable na kinkiety, później zachciało mi się lamp wiszących. Kable przerobiono. A na koniec, ponownie kazałam przerabiać pod kinkiety............
Tyle, że miały być wiszące w dół, a skończyło się na takich ;-)
Przez co moim zdaniem są troszkę na wysoko. Nie dało się już obniżyć kabli, bo była już położona tapeta, gdyby nie to .................to wiecie, coby się działo :-)
Ale podsumowując, jest ok. ;-)
Moim zdaniem ofkors




Toaletka IKEA
Podobnie jak wystrój okna ( mam już w planach nowy :-D Przy okazji publikacji drugiej części tego posta, pochwalę się fotkami )
Lustro - wykonane na zamówienie przez p.Agnieszkę :-)
Niestety nie wiem nic więcej, bo Pani, chyba do tej pory nie ma sklepu, albo nic mi o tym nie wiadomo ........
ale mam, gdzieś w czeluściach poczty, zapisanego meila.
Także, gdyby ktoś był zainteresowany, piszczcie.
Odszukam.



W sypialni, brakuje jeszcze podwieszanej szafki TV i samego TV ;-)
Szafka będzie prościutka, z białego, lakierowanego MDF-u
I jest już gotowa !!!
Wykonała ją dla mnie firma....................
no oczywiście, że Hazel Wood :-D
Planuję odebrać ją osobiście pod koniec października, dzięki czemu odwiedzę Kielecki Showroom :-) :-D
Już nie mogę się doczekać !!!
TV jeszcze nie wybrane, wiem jedynie, że chcę, aby był w białym obramowaniu ;-)
Całość zawiśnie na ścianie, której kawałek tu widać.


I malutka zapowiedź garderoby.
Którą dokładnie przybliżę, w drugiej części tego wpisu :-)
Bo dzisiaj, nawet choćbym chciała to zrobić, to..................
Nie mam fotek :-D :-D :-D
Cała ja !!!


Udanego weekendu !!!
Mój zapowiada się intensywnie :-)
Ola

14 komentarzy :

  1. Ola,
    sypialnia jak z dobrego katalogu wnętrzarskiego, rarytas, elegancka i nieco prowokacyjna dzięki kolorystyce:)

    Słuchaj polecasz Meble Stanuch?
    Jak oceniasz jakość ich produktów?
    Akurat muszę szybko wybrać producenta paru rzeczy:)

    Szarlot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Stanucha polecam jak najbardziej ;-) Super kontakt, wykonanie również bez zarzutu, no i dobry stosunek ceny do jakości :-)

      Usuń
  2. Znowu bardzo przewidywalnie.... Czyli CUDNIE!!!! 😀Ty nas Ola chyba nigdy nie zaskoczysz - zawsze pięknie z gustem stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olusia, uwielbiam Twoją sypialnię <3 z pazurem ale jednocześnie romantycznie. Stoliczki i konsolka prezentują się świetnie <3 Co do mebli Stanuch, o mały włos byłby wykonawcą naszego łózka w sypialni :) wahałam się do ostatniej chwili ale jednak mamy gotowca :-/ czy to był dobry wybór....hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-* Starałam się jak mogłam ;-) :-D Chciałam, żeby sypialnia nie odbiegała kolorystyką od reszty domu, ale żeby też nie była "zimna" w odbiorze. Moim zdaniem, udało się ;-) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola Super sie Udało !!! Bardzo podoba Mi sie Twoja konsekwencja w kolorystyce i nawiazaniu do całosci wnetrz !!! Z łóżkiem to sie uśmialam bo u nas dokladnie taka sama sytuacja była :D Spalismy przez prawie rok na materacu :) Jestem tego samego zdania że od razu robic Super i tak jak sobie wymarzylam albo wcale , nie uznaje tymczasowych rzeczy ktore z reguły zostają na stale albo na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Malutkimi kroczkami, ale do przodu ;-) I do upragnionego celu :-)
      Tymczasowych rozwiązań nie uznaję, bo tak jak już pisałam, z reguły bywa tak, że zostają najdłużej ;-)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,
    nie wiem już czy udało mi się wysłać zapytanie - jeśli tak to przepraszam za powtórkę - chciałabym się dowiedzieć gdzie dostać tę zachwycającą czarną tapetę. Wnętrza są naprawdę piękne i przemyślane. Bardzo w moim guście także. Prostota,elegancja i glamour tu i tam ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Tapeta kupiona w sklepie krainabarw.pl
      Ale widzę, że teraz nie mają czarnej w ofercie :-/ Poszukaj w innych sklepach, to Wallswork Robot :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za wskazówkę i ekspresową odpowiedź ;-)
      Pozdrawiam
      (i dalej sobie śledzę szukając inspiracji u Ciebie - bo jest tego więcej i składniej niż w niejednym kolorowym czasopiśmie wnętrzarskim) ;-)))

      Usuń
    3. Dzięki :-) Bardzo mi miło :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi