niedziela, 17 sierpnia 2014

Strefa dzienna # 1


To miał być jeden post ;-) Ale siedzę od dwóch dni nad fotkami...........
no i kurde, za dużo ich mam :D 
Wybieram, przebieram, wściekam się .........i po co ???
Przecież mogę to podzielić ;-) O tak !
Tak właśnie zrobię !
Także dziś, zapraszam na pierwszą część wpisu, o naszej części dziennej :-)


Zaczniemy od salonu :-)

W OGÓLE


( Brakuje jeszcze rolet rzymskich. Będą białe, prościutkie, z materiału lekko przepuszczającego światło ).







I W SZCZEGÓLE




Sofy - NATURA, model LAKE CITY
Niestety z tego co się orientuję, w Polsce niedostępne :/ Ja kupiłam je w Niemczech.



Pora obalić kolejny MIT ;-)
"Białe skóry są fatalne w utrzymaniu czystości, a prędzej czy później pojawią się plamy nie do wyczyszczenia" 
NIEPRAWDA !

Ile ja się nasłuchałam .......że się strasznie brudzą, że plamy z jeansów, bla bla bla ............
Dobrze, że jestem uparta jak osioł i jak coś sobie wbiję do głowy, to nikt i nic, mnie od tego nie odwiedzie ;-)
Bo tylko dzięki temu, mam białe skóry i baaaaaardzo cieszę się z tej decyzji :-)
I wcale nie jest tak źle ;-) Także bez obaw, nie taki diabeł straszny, jak go malują ;-)
Oczywiście mowa tu, o skórach naturalnych, sztucznych nigdy nie użytkowałam, więc wypowiadać się nie będę.
Plamy z jeansów owszem, zdarzają się, ale wystarczy wilgotna ściereczka i po sprawie ;-)
Ja używam tych (do kupienia m.in.na allegro)


Rewelacja :-) Jednocześnie czyszczą i nawilżają skórę,
dzięki czemu, nie używam już żadnych innych specyfików.


Stoliki , Szafka RTV, konsola - HAZEL WOOD









Kominek
Wkład - Spartherm Varia 2L-100h-4s Linear



I na koniec jeszcze parę ujęć :D Ostrzegałam, że będzie dużo fot ;-)






C.D.N.

Miłego dnia,
Ola

39 komentarzy :

  1. Ola te twoje betony, nie moge sie na nie napatrzeć hihihihi. Co do lamp, o których Ci pisałam do nas, odpadają na 100% (te dp kuchni-Blister), zero światła, totalna ciemnica jak się zapali te pojedyńczą w kuchni. Nie moze tak byc. Szukamy dalej, ale cięzko nam dość idzie, nie możemy sie zdecydować hihihhii!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest ciemno, to rzeczywiście odpadają ;-) Kuchnia musi być doświetlona, niemal jak stół operacyjny :D ;-) Jak będziesz miała jakieś wątpliwości, typy, to pisz śmiało :-)
      Pozdrawiam :-*

      Usuń
  2. Ola,
    po raz pierwszy widzę u Ciebie firany, to woal???
    Fajnie wygląda, doprzytulnił wnętrza:)

    Sluchaj a jakie szyny sufitowe polecasz??? Kiedyś pisałaś na FM, ale mi uciekło.

    Szarlot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      To Vivany z Ikea ;-) Zawieszone po 2 sztuki na stronę. Tanie, a są naprawdę super :-) Tak mi się spodobał materiał, że wymyśliłam sobie (po tym jak wycena rolet rzymskich w Eurofiranach mnie powaliła )że kupię mechanizmy, 3-4 komplety Vivan'ów i zlecę krawcowej uszycie z nich, rolet rzymskich ;-)
      Jeśli się na nie zdecydujesz, to przed zawieszeniem, proponuję je wyprać. Bo są strasznie sztywne i brzydko się układają. Po praniu, są super - "lejące".
      Szyny przywiozłam z Niemiec (firma Gardinia). Metalowe, malowane proszkowo, mają jedynie pół centymetra grubości, więc praktycznie (przy moich wysokościach pomieszczenia 283 cm.) ich nie widać :-) Niestety, u nas takich nie spotkałam, albo słabo szukałam. Coś podobnego, na pewno widziałam u Rasi, więc warto jej podpytać ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dzięki Olu, poszukam tych szyn:)
    A Vivianami mnie zaskoczyłaś:)
    Ja mam wycenę na 4 rolety rzymskie lub żaluzje drewniane, każda opcja bardzo droga:(

    Szarlot

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola,
    a mechanizmy do rolet rzymskich masz już wybrane? Znając Cię, pewnie tak:)

    Szyn szukam, na razie proponują mi paskudy białe plastikowe (brrr), albo metalowe, ale nie białe:(

    Szarlot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczułaś mnie :-) Będę zamawiać na e-rzymskie.com
      System łańcuszkowy Classic. Biała szyna, ze srebrnym-metalowym łańcuszkiem i transparentnymi dodatkami. W komplecie jest już wszystko co potrzebne :-) dodajesz materiał i można oddać do krawcowej :-)
      A jeśli chodzi o szyny, to wyślij mi na meila (zakładka kontakt ) Twój adres meilowy, bo jak mawia najsłynniejszy Ferdynand w kraju - MAM POMYSŁA ;-) :D

      Usuń
    2. z pełną odpowiedzialnością mogę polecić mechanizmy z e-rzymskie. wypełniłam na ich stronie formularz, zapłaciłam i na drugi dzień już były u mnie. co do cen w eurofiranach hm............ jeśli kogoś stać to czemu nie. moje rolety rzymskie wyszły 2/3 taniej niż w eurofiranach. ale podstawa to myśląca krawcowa :-)

      Usuń
  5. Dzięki, że podzieliłaś się opinią :-) Pozostaje mi znaleźć dobrą krawcową. Mam nadzieję, że do świąt się wyrobię ;-) Bo przez te moje wyjazdy, nawet prosta sprawa, urasta do rangi mega przedsięwzięcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Olu,
      Nie będę odkrywcza jeśli powiem, że Pani wnętrza są cudne:) Nic, tylko pogratulować gustu!
      Na Pani bloga trafiłam szukając tzw. inspiracji do wykończenia mojego własnego, świeżo zakupionego domu. I chyba ją znalazłam;)
      Przejrzałam wszystkie Pani wpisy i komentarze do nich i stwierdziłam, że skoro wszystkim Pani odpowiada i służy radą, to może mi też Pani pomoże w pewnej problematycznej dla mnie kwestii;)
      Otóż nasz dom posiada (o zgrozo!) wykusze. Jeden, mniej problematyczny, jest w jadalni, a drugi w salonie. I tu zaczynają się tzw. schody: po prawej stronie tego wykuszu jest normalne okno, a po lewej (tuż obok wykuszu) duże okno-wyjście na taras. Nie mam pomysłu na dekorację tylu okien w jednym pomieszczeniu i na dodatek tak problematycznie rozmieszczonych. Co Pani myśli o takim rozwiązaniu: w wykuszach tylko rolety (np. rzymskie), koniecznie jasne, a w małym i dużym oknie te same rolety plus zasłony? Tymi zasłonami chciałabym ocieplić troszeczkę salon.
      Bardzo liczę na Pani opinię w tej kwestii:)

      Pozdrawiam,
      Renia

      Usuń
    2. Witaj Reniu ( proszę do mnie również zwracać się po imieniu :-) )
      Dziękuję bardzo za komplementy :-)
      Wykusze rzeczywiście są problematyczne :-/ Sama mam jeden i gdybym ponownie miała wybór, to by go tam nie było ;-)
      Dobrze kombinujesz :-) U mnie będzie bardzo podobnie ;-) Tyle, że ja zasłony planuję jedynie na oknie tarasowym i tam akurat rolety nie będzie ;-)
      Moim zdaniem możesz zrobić tak jak napisałaś (oczywiście wszędzie takie same rolety ) Możesz też, na wszystkich oknach zastosować tylko rolety, a na tarasowym tylko zasłony ( tak będzie u mnie ) ale wtedy zarówno rolety, jak i zasłony powinny być z tego samego materiału ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. Witaj Olu!
      Dziękuję bardzo za opinię Boję się jednak, że nie zmieszczę zasłony z jednej strony okna tarasowego, bo niestety wykusz jest bardzo blisko Ehhhh… same problemy z tymi wykuszami
      Bardzo jestem ciekawa jak będą się prezentować Twoje okna, zwłaszcza jeśli rolety będzie Ci szyła krawcowa Mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach ciężko dobrą krawcową znaleźć.
      Czekam z niecierpliwością na wpis dotyczący właśnie dekoracji Twoich okien :D
      Pozdrawiam ciepło!
      Renia

      Usuń
    4. To prawda, że o dobrą krawcową trudno ;-) Dlatego postanowiłam, że najpierw zlecę uszycie jednej rolety (do kuchni), a jak Pani się sprawdzi, to będziemy szyć kolejne ;-)
      Także podejrzewam, że na efekt końcowy jeszcze troszkę, trzeba będzie poczekać ;-)
      Przez te moje wyjazdy, najprostsze rzeczy, urastają do rangi mega przedsięwzięcia ;-) :-D
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Ola,
    z opóźnieniem, ale dotarłam do Twojego wpisu o mechanizmach i szynach:)

    Dziękuję za polecenie sklepu e-rzymskie, trochę tańsze (około 20%) mechanizmy są w sklepie www.stylus.pl - może komuś ta informacja się przyda (dla mnie jest ważna:)), bo planuję kupić kilka sztuk.

    Szarlot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za info :-* Na pewno tam zajrzę, bo potrzebuję 5 sztuk, więc 20% mniej to dużo ;-)
      Wysłałam Ci meila :-)
      Pozdro :-*

      Usuń
  7. Chciałabym zapytać co ile centymetrów rozstawione są punkty świetlne w suficie?
    Gratuluję gustu I pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję :-)
      Nie mam teraz możliwości, dokładnego zmierzenia ;-) Ale podpytałam męża, bo on to wszystko rozmierzał i montował :-) I twierdzi, że w kuchni jest ok.65 cm., a w salonie ok. 90 cm., więc trzeba wierzyć mu na słowo ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Witaj Olu!
    Jestem właśnie po kolejnej wycieczce w celu poszukiwania płytek do kuchni, jadalni i wiatrołapu. I kolejny raz stwierdzam, że będzie to ciężka przeprawa;)
    Zdradzisz jakie płytki Ty masz na podłodze? Na zdjęciach się błyszczą, czy to znaczy że to poler? Czy może lappato? Dziś usłyszałam, że gres lappato niekoniecznie się sprawdza w takich miejscach jak korytarz czy kuchnia (nie do końca w to wierzę). Podpowiedz proszę czym się kierowałaś wybierając te płytki?
    I drugie pytanko: drzwi (te z pionową szybą na całej wysokości) robiłaś na zamówienie? Bardzo ładne!


    Pozdrawiam serdecznie:)
    Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      moje płytki to Paradyż Affron półpoler (lappato). Jestem z nich bardzo zadowolona :-) Trochę czasu zajęło, doprowadzenie ich do porządku po budowie. Ale za to teraz, są praktycznie bezobsługowe :-)
      A czym się sugerowałam przy wyborze ?? ;-) Chciałam półpoler, ciemno szary i w wielkim formacie ( te mają, bez kilku milimetrów 100x70 cm. ) Także Affron spełnił moje oczekiwania w 100% :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Hej!
    Dziękuję bardzo za odpowiedź:) Mam nadzieję, że jak już znajdę te "jedyne", to też będę z nich zadowolona;)


    Miłego dnia!

    Renia

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Mogłabyś zdradzić, jakiej wysokości są Twoje listwy przypodłogowe? I czy zamawiałaś je u stolarza? Poluję na podobne. Z tym, że mam białe drzwi i boję się, że różnica w odcieniu będzie jednak widoczna... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listwy mają 10 cm. ( teraz pokusiłabym się o 12-15 ;-) ) grubość 19 mm. Zamawiałam w sokalo.pl, wzór W1
      Tam możesz zamówić próbki, więc będziesz mogła sprawdzić, czy odcień się zgadza :-)

      Usuń
  11. Dziękuję za zawsze pomocną odpowiedź! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam
    jakijest kolor stołu i stolików kawowych?
    Wesołych Świąt 🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
  13. witam
    czy stół w jadalni jest lakierowany czy olejowany? jestem teraz na etapie wyboru stołu do jadalni i nie mogę się zdecydować czy wybrać lakier czy olej - jeden i drugi ma wady i zalety. Zadowolona jest Pani ze swojego? Można wiedzieć jakie wymiary ma Pani stół?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój był wybarwiany tzw. lakierobejcą, co dało fajny półmatowy efekt :-)
      Stół uwielbiam, ale gdybym zamawiała raz jeszcze, to wolałabym 110 cm. szerokości ;-) Teraz jest 100 cm. (bo bałam się, że będzie za ciasno, niepotrzebnie) Długość (220cm.) pozostawiłabym bez zmian.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. uprzejmie dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

      Usuń
  14. Witam, Twoj domek jest dla mnei inspiracja...bo czegos takiego oczekuje od swoich wnetrz:)
    Czy stól, stolik kawowy i szafka rtv sa robione na zamowienie czy gotowe kupione.
    Chce cos takiego skomponowa,c ale wolalabym kupic i nie moge nic namierzyc, pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Robione na zamówienie -----> www.hazelwood.pl
      O firmie możesz poczytać na blogu (szukaj w popularnych postach)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  15. Cześć,
    Napisz mi proszę, czy listwy przypodłogowe to biały mat czy może lakier satyna, bo zastanawiam się które są lepsze w utrzymaniu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      ja mam biały mat :-) Są ok., ale porównania nie mam, bo nigdy nie maiłam Satyny ;-)
      Po prostu matowe, wizualnie, o wiele bardziej mi się podobały ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  16. witaj Olu
    jakiej grubości blaty masz na stolikach i jaki wymiar profila 30x30 czy 20x20?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Olu!
    jakie masz wymiary kominka tzn.szerokość i głębokość ściany nad wkładem kominkowym oraz szerokość,długość, grubość i wysokość blatu z kamienia?
    Jestem właśnie na etapie projektowania kominka i chciałabym zachować dobre proporcje aby to fajnie wyglądało. U Ciebie wygląda super przepięknie.Jestem pełna podziwu, pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      pewnie już "musztarda po obiedzie", ale odpowiem ;-)
      Ściana ma 130x70 cm.
      Kamień 150x85 cm. Grubość 20 cm. Wysokość 40 cm.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Witam, jaką fugę mają płytki affron, bardzo mi się podobają i chce je kupić na cały dół, tylko nie wiem, czy będą pasowały, bo mam okna w kolorze złotego dębu, dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki Affron w zeszłym roku, zostały wycofane ze sprzedaży. Także,w tej chwili są już nieosiągalne. Przykro mi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Dzień Dobry, od dłuższego czasu czytam Pani bloga. Mam pytanie jaki odcień bieli wybrała Pani do strefy dziennej. Wygląda na taką ciepłą biel, czy może Pani podać nr RAL czy NCS i jakiej firmy farbę Pani użyła.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi