środa, 21 grudnia 2016

Jedyny......


To pierwszy i zarazem ostatni wpis w tym roku.
Tak dawno, mnie tu nie było, że zapomniałam hasła do konta,
musiałam je zmienić......zresztą zmieniło się,
wiele, wieeeeele więcej.
Nigdy wcześniej, w moim życiu, nie było, 
aż tylu rewolucji!





Ten rok był dla mnie wyjątkowy.
Cholernie trudny, ale pełen miłości i szczęścia, chyba jak żaden inny.
Ten rok, przesunął moje granice,
cierpliwości, zmęczenia, bólu, na poziomy, o które bym nawet
siebie nie podejrzewała.
Stałam się jeszcze silniejsza, pewniejsza.
Ludzi na których mi zależy, mam jeszcze bliżej, tych, których do szczęścia nie potrzebuję,
jeszcze dalej.
A wszystko za sprawą, małej, nieporadnej istotki,
mojego Synka.
-----------------------------------------------------

Korzystając z okazji ( bo pewnie trochę czasu minie, zanim zabiorę się za kolejny wpis )
Chciałam życzyć Wam, aby nadchodzące Święta, były wyjątkowe.
Aby ten magiczny czas, pozwolił każdemu zrozumieć, co dla niego jest naprawdę ważne.
Cytując popularną reklamę

"A Ty czego szukasz?"

----------------------------------------------------


Ten rok, przyniósł trochę zmian, również w naszym domu.
Mam nadzieję, że dojrzycie je na zdjęciach świątecznych aranżacji.










 

 

 









 













 










A na koniec MY


Wesołych Świąt !!!
Ola

p.s choinkę ubieramy jutro
p.s.2 na pytania, które pojawiły się w komentarzach, do poprzednich postów, odpowiem w miarę możliwości czasowych.

16 komentarzy :

  1. Cudnie :-) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, z resztą przecież niczego innego nie mogłam się spodziewać. Jesteś perfekcjonistka. Swoją drogą zastanawiam się jak przy małym dziecku utrzymujesz taki porządek, jestem pod mega wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie, życzę Ci Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Przyznaję, że mam bzika na punkcie porządku w domu ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Tak moje poprzedniczki napiszę to samo,pięknie!!!!!przy okazji pytnie,na jednym zdjęciu widać w oddali na ścianie kilka kółek,czy to lustra??fajnie to wygląda,jeśli tak to zdradzisz,gdzie takie można dostać i ten obraz przy reniferku??Wesołych Świąt!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      To lustra, kupione za grosze w Pepco. Są po 3 sztuki w paczce, ja mam 3 komplety.
      Obraz jest autorstwa mojej bardzo zdolnej koleżanki :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie świątecznie u Ciebie. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny chłopaczek. Gratuluję. I życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Olu ja mam do ciebie pytanie o wejście przed domem,co macie położone na schodach??Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola ciekawi mnie ta miedziana misa? w salonie ,gdzie taką kupiłaś?pdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Olu, pięknie u Ciebie. Napisz proszę gdzie kupiłaś te szmaragdowe zasłony do sypialni i te szmaragdowe świece w lampionach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry taka tu cisza...jak znajdziesz chwilę to napisz Olu gdzie ta taca miedziana była kupiona,widzę że ktoś pytał i ja również,pozdrawiam :)PS.dodasz coś nowego,tęsknimy :)tak tu zawsze miło i pięknie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi