wtorek, 21 października 2014

Salon Kąpielowy


Marzy mi się taki, 
od kiedy zobaczyłam, że poddasze naszej parterówki, jest wielkie niczym stodoła ;-)
Już wtedy w mojej głowie, zrodził się chytry plan, żeby kiedyś, kiedyś.................
to wykorzystać ;-)
A jako, że ponoć jestem uparta, bardziej od osła ( co ja akurat uważam za swoją zaletę ! )
mam nadzieję i wierzę, że kiedyś uda mi się spełnić to marzenie :-)


Także dzisiejszy post, to dawka inspiracji, które kiedyś planuję (oby ! ) 
wykorzystać na naszym poddaszu :-)
Mam nadzieję, że przy okazji znajdziecie coś dla siebie ;-)

Pomieszczeń nam nie brakuje ;-) Także jeśli zdecydujemy się zaadaptować poddasze, na pewno nie będę stawiać na ich ilość, 
a zdecydowanie na powierzchnię ;-)
Marzy mi się ogromny salon kąpielowy połączony z ogromną sypialnią ;-)
Koniecznie z wanną wolnostojącą 



Cały w bieli, a jedynym kolorystycznym akcentem ma być drewniana podłoga ;-)
Prawdziwe dechy !!! Uwielbiam :-D




Podobają mi się również umywalki wolnostojące :-)
Jedynym ich minusem, w chwili obecnej, jest wysoka cena :-/
Jednak jestem przekonana, że z roku na rok będą pojawiać się coraz korzystniejsze oferty :-)




Bez zastanowienia, po raz kolejny zdecyduję się na prysznic "walk-in" (którego zalety zachwalałam TU)
Jednakże, nie będę miała już możliwości zamontowania odpływu liniowego. Ale nic straconego ;-) 
Znalazłam fajną alternatywę - płaskie brodziki :-)


Na rynku jest już naprawdę spory wybór ;-)
Mnie szczególnie przypadł do gustu KALDEWEI Conoflat




Ciekawy jest również KALDEWEI Xetis z odpływem ściennym. Ale cena, delikatnie mówiąc, wyrwała mnie z butów ;-)


Ech, już bym się brała za urządzanie tej łazienki ;-)
Czy ja kiedykolwiek osiągnę wnętrzarską Nirvanę ???
Ledwo co skończyliśmy urządzać wnętrza, jeszcze przed nami większość prac zewnętrznych. 
A ja już dumam nad poddaszem, którego według projektu i planu...............................
nigdy miało nie być ;-) 

Na koniec zostawiam Wam Salon Kąpielowy, w jednym z apartamentów SEA TOWER
w Gdyni :-)
( wywaliłabym jedynie szafkę z lustrem, zamiast niej i płytek, 
wolałabym wklejane lustro na całości  ;-) )




Miłego dnia,
Ola

8 komentarzy :

  1. Życie bez marzeń byłoby nudne, trzeba marzyć i wierzyć, że marzenie sie spełni. Bo jak mówią mędrcy tego świata jak się czegoś bardzo chce to to się spełnia. Pomysł na łazienkę moim zdaniem super, biel z drewnem świetnie się uzupełnia. Widziałam taką łazienkę, może nie z wolnostojącą wanną, ale własnie biel i drewno tam górowało. Z tym że białe kafle na ścianie były duże 60x60 pięknie to wyglądało. W tej łazience w Sea Towers szarość jednak zastąpiłabym bielą, bo ja za szarym nie przepadam. Dla mnie ta łazienka szczególnie jest piękna ze względu na miejsce i widok, chociaż wolałabym miec okna na morze z widokiem Dar Pomorza cumujący przy nabrzeżu i statki stojące na redzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-) Dla mnie marzenia, plany, to największa motywacja ;-)
      Wracając do łazienki, to ja bym chciała, żeby płytki były jedynie pod prysznicem ;-) W końcu jak salon to salon :-D
      Widok z Sea Tower rzeczywiście bezcenny :-) Obawiam się, że mieszkając tam, miałabym problemy z wychodzeniem z domu ;-)
      Kurde, tak sobie teraz myślę, że już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam nad Polskim morzem :-O Trzeba się w końcu wybrać ...............tylko czasu ciągle mało :-/
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Nie mogę...z każdym nowym postem moja wizja domu się zmienia :-)a nie wchodzić tutaj i nie czytać nowych wpisów to...przynajmniej przeze mnie niewykonalne... co do poddasza... Nawet się nie zastanawiaj tylko...wsadz jeszcze duże okna dachowe:-). ją na całym strychu zrobiłam pokój dla dziecka.ma tam cały płac zabaw nawet tor na gokarty by się zmieścił. co do mojej łazienki.... niestety po tym wpisie plany mi się zmieniły... może przyjdziesz z pomocą??? Pozdrawiam anka g

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać :-) Fakt, ile osób dziennie mnie odwiedza, jest dla mnie takim kopniakiem, w chwilach kiedy mam ochotę, rzucić to wszystko w cholerę ;-)
      Pozdrawiam :-)
      P.S. a jeśli będziesz miała jakieś dylematy dotyczące łazienki, pisz. W miarę możliwości chętnie pomogę ;-)

      Usuń
  3. A więc trzymam Cię za słowo....nadejdzie kiedyś ta chwila...planowania łazienki....chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję ;-)
      Byłoby bardzo miło, gdybym wiedziała, kto mnie trzyma za słowo :-D ;-)

      Usuń
  4. No tak... przepraszam :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi