środa, 20 sierpnia 2014

Ab Fab Design




Jako, że sama nazwałam swój blog Magazynem Dobrych Namiarów :-) dziś przychodzę z kolejnym.
Jeśli szukasz oryginalnej grafiki, ale nic do końca Cię nie przekonuje, 
ten post jest właśnie dla Ciebie ;-)



Początkowo w naszych wnętrzach zawisły, reprodukcje zdjęć Nowego Jorku, z lat 20-stych i 30-stych ubiegłego wieku. Jednak im więcej czasu mijało ,tym bardziej zaczynały mnie irytować. 
Nie pasowały do naszych wnętrz........po prostu ;-)
 Na ich miejsce, zaczęłam szukać, jakiś fajnych, oryginalnych grafik. Najlepiej kolorystycznie pasujących do reszty. 
Jednak, jak to zwykle bywa, okazało się, że to nie takie proste. Bo choć wybór jest ogrooomny. Często nie ma możliwości wprowadzenia zmian (kolor, wymiar). A nawet jeśli, to wzór jest tak popularny, że można na niego natrafić, w niemal każdym piśmie wnętrzarskim ;-)
A ja chciałam coś INNEGO :-)
Wtedy koleżanka podesłała mi namiar na 

AB FAB DESIGN


Który oferuje gotowe plakaty, a także na indywidualne zamówienie. Do gotowców można również, wprowadzać zmiany.
Ja właśnie z tej opcji skorzystałam :-) 
A to już efekt ..........






Przy okazji, sama się tym postem zmobilizowałam ;-)
Muszę w końcu wybrać plakaty do gabinetu !
I mam zamiar zrobić to jeszcze w tym tygodniu ;-)
Bo aż wstyd się przyznać, ale puste ramy stoją już chyba od 3 miesięcy ..........albo i lepiej ;-)


W zasadzie, zastanawiam się już tylko, nad większą ramą, bo do mniejszej już wybrałam :-)
Jako, że dokładnie tak uważam, nie mogło być inaczej :D ;-)


Więcej wzorów znajdziecie na stronie Ab Fab
Pozdrawiam,
Ola

9 komentarzy :

  1. Na pewno w niedalekiej (mam nadzieje) przyszlosci, skorzystam z namiarow :)
    Dzieki wpisowi o Hazel Design, znalazlam na ich stronie lampe, ktora super by sie wpasowala w moja wizje oswietlenia w salonie :)
    wiec odkladamy kasiurke a pozniej zamawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :-)
      Którą lampę wybraliście ??

      Usuń
    2. Blister3 nad stolik w saloniku... i zeby Blister ten pojedynczy mial wieksza srednice, to z mila checia wzielabym takie 3 szt nad stol (mamy podobne) :-) fajna tez jest Warsaw
      szukam czegos szklanego, okraglego :D
      moze za rok bedzie wiekszy wybor w szklanych.. :-)

      Usuń
    3. Na pewno :-) Bo Ola cały czas, dodaje nowe marki do oferty :-)

      Usuń
  2. Zgadzam się w pełni z opinią na temat Ab Fab również mam od nich plakat i jestem bardzo zadowolona, już potrzebuję następny tylko jakoś nie umiem się zdecydować co to może być:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super grafiki
    wszystkie od ad fab ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Przepiękny domek. Wszystko przemyślane i urządzone wytwornie. Mam pytanie odnośnie wymiarów tych grafik?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi