wtorek, 5 sierpnia 2014

Master Bathroom


Miałam przygotowany inny tekst, ale zostałam poproszona o wstawienie zdjęć naszej czarno-białej łazienki,więc wedle życzenia będzie o łazience ;-)

Jest to nasza łazienka główna. Dostępna również dla gości. Z założenia miała być elegancka, z elementami Glamour. W kolorystyce nawiązującej do kuchni ;-)
A, że Glamour, to mogłam zaszaleć i dać upust mojemu uwielbieniu do świecidełek ;-)
Dziś pewnie kilka rzeczy zrobiłabym już inaczej........ale to chyba normalne odczucie, wśród wykańczających się ......także wiem, że nie jestem sama :D
Nie mniej, z efektu jestem zadowolona :-)







Na podłodze są płytki DURSTONE PURPURINA, w formacie 60x60 cm.
Choć są naprawdę piękne, to PRZESTRZEGAM przed taką podłogą w łazience ;-)
Ba ! Przestrzegam przed taką podłogą w ogóle, no chyba, że macie ochotę na codzienne mycie i polerowanie ;-)
I bynajmniej nie jest to wina koloru, a polerowanej powierzchni ( w drugiej łazience, również mam czarną podłogę, tyle, że płytka ma powierzchnię Lappato, i jest ona wręcz bezobsługowa )
A na polerze widać wszystko! Każdy odcisk stopy, paproch, etc. ;-)
Cieszę się, że to tylko kilka m2, bo tylko dzięki temu jakoś sobie z tą podłogą radzę ;-)
A żeby ułatwić sobie życie, planuję zakup takiego dywanika, 
pomimo iż dywaników szczerze nie znoszę .........



Na ścianach są płytki z kolekcji QUEENSWAY i OXFORD autorstwa Macieja Zienia 


Kryształkowe szaleństwo ;-)



Akcesoria to TIGER BOLD


I dodatki ;-) Nie zapominajcie o nich, bo często, to właśnie one tworzą klimat pomieszczenia.




Przy okazji tego wpisu chciałam obalić jeden mit, z którym często się spotykałam ;-)
Podobno nie łączy się sanitariatów różnych marek, bo widać różnicę w odcieniach bieli.....
Być może w niektórych przypadkach tak jest, ale NIE JEST TO REGUŁĄ.
W tej łazience, są dokładnie 3 różne marki. Widzicie różnicę ???
Bo ja nie ;-)
A zaręczam, ze mocno upierdliwa jestem, w tych kwestiach ;-)

Miłego wieczoru,
Ola


2 komentarze :

  1. Witam
    Olu jaką masz baterie umywalkowa oraz wannę?
    Szykuje się pomalu do zakupu wyposażenia łazienki i nie tylko😯

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bateria to Kohlman, a wanna Riho lusso 190x90 cm.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi