piątek, 8 sierpnia 2014

RS+ Robert Skitek


Dziś o architekcie, którego prace poznałam za późno,
 zdecydowanie za późno !!
Wiem, że gdybym trafiła na nie szybciej, bryła mojego domu, byłaby zgoła odmienna........
Myśl ta czasami do mnie wraca i prześladuje mnie cholernie ;-)
Swego czasu nawet, sama sobie dałam bana, na oglądanie projektów i realizacji tego Pana ;-)
Bo za każdym razem, miałam chęć wpuścić buldożery na moją działkę, a z tyłu głowy pojawiał się nieznośny chochlik, który najpierw szeptał,a później wręcz krzyczał :
 "Buduj raz jeszcze" !!!
I był zdecydowanie bardziej upierdliwy, aniżeli Mały Głód z reklamy Danio ;-)

Dziś już potrafię z tym czortem walczyć ;-) I cieszyć się tym co mam :-)
A Wam przedstawiam winowajcę ;-)

ROBERT SKITEK



Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej (1999)
Założyciel pracowni

RS+


powstałej w 2001 roku.
W której, oprócz Roberta Skitka, główny zespół projektowy tworzą architekci :

Jakub Zygmunt

Szymon Borczyk 

Jarosław Zieliński 


Pracownia oferuje szerokie spektrum usług projektowych. Każdy projekt jest indywidualny i niepowtarzalny. Także korzystając z jej usług, mamy pewność, że za rogiem nie powstanie taki sam dom ;-)
Zespół był wielokrotnie nagradzany.
M.in.
  • Nagroda internautów w konkursie Polska Architektura XXL 2012 organizowanym  przez portal "Sztuka Architektury" w kategorii "Dom i Mieszkanie"-dom xv w Krakowie






  • "Superjednostka" za najlepszą realizację architektoniczną w przestrzeni publicznej 2012 roku w regionie-remont i termomodernizacja III L.O.w Tychach 
  • Nagroda w kategorii Obiekt Roku w 19 edycji konkursu "Architektura Roku Województwa Śląskiego"-remont i termomodernizacja III L.O. w Tychach 




A to jedynie ułamek całości ;-)

Jeszcze kilka moich ulubionych projektów 




Więcej znajdziecie na stronie RS+
A prywatny dom Architekta można podejrzeć TU


I co ?? Pojawił się już ten mały, nieznośny podszeptywacz ??
Pamiętajcie ...........................
...........................co złego to nie ja ;-)
Ola

10 komentarzy :

  1. Zjawiskowe wnętrza - takie przestronne i słoneczne. A ten nasłoneczniony taras to moje największe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja musze miec ta lampe ktora wisi nad schodami co to za lampa?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, niestety pomimo chęci, nie pomogę. Pytałam architekta, jednak akurat ta lampa, została samodzielnie zakupiona przez inwestora.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. No to znowu może ja pomogę. To lampa Galactica cx 4230 z maxlight. http://www.strefalamp.pl/maxlight-galactica-cx4230-lampa-wiszaca-p-2555.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, jesteś prawdziwą skarbnicą wiedzy :-) Dzięki :-* , cieszę się, że do mnie zaglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, mam już sporą bazę lamp. Nawet jak nie pamiętam nazwy to jestem świetnym wzrokowcem i wiem, że mam taką w zasobach :-) Teraz mam trochę mniej czasu, ale zaglądam z przyjemnością :-)

      Usuń
  5. dziekuje bardzo :) za informacje. Pani Oli za bloga, na ktorego trafilam przypadkiem, po tym jak wpadlam w gleboka depresje kiedy zobaczylam zablokowane FM ( moje ulubione miejsce to fotel bujany przy kominku:) no i oczywiscie Pani Madzi za namiary. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.kopalniaswiatla.pl/3685,maxlight-lampa-wiszaca-espinea-cx4380.html nie uwazacie ze ta ciut ladniejsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bardziej podoba ta "bąbelkowa", zresztą podobną planuję do wiatrołapu, tylko znacznie krótszą ;-)
      Ale to oczywiście kwestia względna ;-)

      Usuń
  7. Mała prośba/sugestia, do wszystkich komentujących. Dużo komentarzy pojawia się jako "anonimowy", bardzo bym prosiła, żeby chociaż podawać swoje imię/pseudonim.
    W Opcji "komentarz jako:" wybieramy "Nazwa/adres URL" Tam można wpisać imię/pseudonim, adres URL zostawiamy pusty i gotowe ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi