wtorek, 25 listopada 2014

Świąteczne Trendy 2014 # 2


Właśnie usłyszałam, że jest spora szansa, na Białe Święta :-D
Oby !!!
Podbudowana tą informacją, zapraszam na kolejną porcję świątecznych inspiracji.
Tym razem w wersji GOLD ;-)




Złoto ostatnio święci triumfy. 
Szumnie powróciło na salony, przestało być synonimem kiczu.
Zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników, dlatego coś mi się wydaje, że zostanie z nami na dłużej ;-)
Podejrzewam, że w wielu domach, to właśnie złoto będzie królowało w te święta :-)
Zostawiam Wam trochę inspiracji :-)















Świąteczny stół w złotym wydaniu :-)





Ach........przepiękne sztućce ;-)

Ciekawa jestem, czy macie już sprecyzowane plany, na świąteczne dekoracje ???
Miłego dnia,
Ola

2 komentarze :

  1. Uwielbiam Twoje wspaniałe inspiracje, u mnie plany się precyzują powoli, zamiast miety będzie kropla szmaragdu do białego, zobaczę co z tego wyjdzie i czy taki własnie bedzie finalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-* Mega frajdę sprawiają mi te posty ;-)
      A o szmaragdzie też coś będzie, także zapraszam :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi