piątek, 21 listopada 2014

Świąteczne Trendy 2014 # 1


Miałam przygotowany inny post. 
Ale kto by chciał czytać o planach ogrodowych, w listopadzie ???
Szczerze, to nawet mnie ( a dotyczy to mojego ogrodu ! ) w tej chwili, temat ten, nie bardzo interesuje ;-)
Wokół coraz więcej świątecznych dekoracji, w telewizji pojawiają się świąteczne reklamy :-)
A dziś po raz pierwszy ( w tym roku ofkors ;-) ) usłyszałam w Radio 
"White Christmas" 




Dlatego też, inne tematy sobie poczekają ;-)
A od dziś, będzie o świątecznych dekoracjach :-)

W ostatnim czasie odwiedziłam, chyba wszystkie możliwe sklepy wnętrzarskie w okolicy :-D
Zauważyłam, że w tym roku powtarza się kilka kolorystycznych trendów .
Chyba po raz pierwszy, jako świąteczny kolor pojawia się
  SZMARAGD nazywany również EMERALD GREEN,
 a przez naszych zachodnich sąsiadów PETROL (choć mnie Petrol kojarzy się bardziej z niebieskim, no ale niech im będzie ;-) )
Po długim czasie, z wielką pompą powraca ZŁOTO.
Nadal popularny jest 
BLACK & WHITE
MULTICOLOR
i oczywiście ponadczasowa
KLASYCZNA CZERWIEŃ

W moich zbiorach znalazłam, mnóstwo inspiracji, wpisujących się w obecne trendy :-)
Nie będę wiśnia i chętnie się z Wami podzielę ;-)
Na jeden post, jest tego zdecydowanie za dużo, dlatego wymyśliłam sobie, że na każdy wariant kolorystyczny,
 poświęcę jeden wpis.

Zaczynamy od
BLACK & WHITE
Bo to trend, któremu jestem wierna już od 2 lat. 
W zeszłym roku, dodałam do niego miętę. I tak też będzie i tym razem ;-)
Bo nowo zakupione ozdoby, również wpisują się w kolorystykę :-)






Trochę pomysłów na efektowne opakowanie prezentów.
Nie wiem jak Was, ale mnie, ładnie zapakowany upominek, cieszy podwójnie :-)






I mała modyfikacja ;-)
Całość w bieli. Przepięknie !!!
( na całość w czerni raczej chętnych nie będzie ;-) )








źródło zdjęć - Pinterest

No i mamy weekend :-)
I do Świąt już tylko miesiąc. Najwyższa pora pomyśleć o prezentach.
Chyba wybiorę się na ich poszukiwania ;-)
Trzymajcie się ciepło, 
Ola

============================================

Przypominam, że nasz KONKURS trwa jeszcze przez dwa tygodnie ;-)
Zapraszam !!!

6 komentarzy :

  1. Wspaniałe inspiracje mnie urzekają święta w bieli choć sama nie wiem czy nie dodam do niej w tym roku mięty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta cudnie współgra z tym zestawieniem :-) Także polecam ;-)

      Usuń
  2. Olka - BLACK & WHITE mnie powala na kolana, super. U mnie akcent fioletu jeszcze będzie :). Nie uwierzysz kupiliśmy trzy lampy hihihih, do kuchni, nad stolik przy kuchni i nad stolik przy kanapie hihiih. Poślę na e-mail co wybraliśmy, mam nadzieję, że ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to jest najfajniejsze w Blach&White, że można dodać praktycznie każdy kolor :-)
      Zaraz sprawdzę meila :-)

      Usuń
  3. anna golwbiowska21 listopada 2014 16:39

    Mnie nie do końca te inspiracje świąteczne przekonały... Święta to czas radości więc powinno być dużo kolorów i szaleństwa... czerwony zielony i granat...i oczywiście złoto. Czekam na następną czesc tego postu. coś czuje że z biegiem czasu będzie coraz bardziej kolorowo. pozdrawiamlloyd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jednak jestem monochromatyczna :-D I uwielbiam święta właśnie w tej wersji ;-) Ale doskonale rozumiem, że nie każdego ten trend powalił na kolona ,dlatego pomysł na całą serię wpisów :-) Żeby każdy znalazł coś dla siebie ;-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi