poniedziałek, 3 listopada 2014

Home Office


Wspominałam już, że urlopy mnie rozleniwiają ???
Wspominałam ;-)
I tym razem, jest dokładnie tak samo ................
I choć urlop, jest już jedynie wspomnieniem, ja nadal nie mogę złapać rytmu ;-)
Dlatego postanowiłam pójść po najmniejszej linii oporu,
i dziś zaprezentuje Wam nasze domowe biuro :-)




Jeszcze nie skończone, nie udomowione do końca (nadal funkcjonujemy na "dwa domy") 
Ale cholernie cieszy :-) Bo jest dokładnie tak, jak to sobie wymarzyłam.
Dokładnie tak, jak wymierzyłam i wyrysowałam na kartkach, każdy najmniejszy element :-)


Tapeta Cole & Son Woods

Plakaty Ab Fab Design (więcej TU)




Słynne trawki z Ikea ;-)




Zabudowa wykonana jest z matowego MDF-u :-)
Całość otwierana systemem Tip-on






Brakuje jeszcze lampy, co sprytnie udało mi się ukryć na fotkach ;-) :-D
I fotela z podnóżkiem. I tu się waham ................
ale o tym już nie dziś ;-)

A już wkrótce, będę miała przyjemność zaproszenia Was, do wzięcia udziału w pierwszym konkursie :-D
Tymczasem, życzę Wam miłego wieczoru, a ja........................
zabieram się do pracy ;-)
Pozdrawiam,
Ola

16 komentarzy :

  1. Boski jak wszystko:) Olcia, rób czasem posty new in tak jak na FM zawsze fajne, nowe rzeczy wrzucałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Obiecuję, że będą też i takie posty :-)
      Chwilowo, ze względu na mój wyjazdowy tryb życia, jest to trochę utrudnione, ale już niedługo........już odliczam w miesiącach ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ola, uwielbiam Twoj gabinet.Majstersztyk :P:)

    OdpowiedzUsuń
  3. anna golebiowska4 listopada 2014 12:13

    Jak zwykle...super Ja taka tapete planuje w kuchni...zobaczymy co z tego wyjdzie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Trzymam kciuki &&& za tapetę ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Ja tez planuje ta tapete u siebie w gabinecie. Juz czekaja 2 rolki :) -KLASYK KLASYKOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :-) Podobnie jak Cole&Son Fornasetti (ta z buźkami) Ostatnio wymyśliłam, że dam ją na szarą ścianę w kuchni ;-) Ale jest już niedostępna :-( Nawet za granicą :-(

      Usuń
  5. Znowu przewidywalnie czyli pieknie��Olu tapetę z buźkami niedawno widziałam w Niemczech w jakimś sklepie ale na zielonym tle były buzki��Tez szukam tej tapety ....Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-*
      Ja bym chciała na szarym tle, bo ta oliwka, kompletnie u mnie nie pasuje :-/ Gdzieś kiedyś nawet znalazłam jedną rolkę (a potrzebuję dwie ) za - uwaga !! - ponad 400 euro :-D :-D No chyba ich pogrzało ;-) :-D
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Pięknie!!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze lubie tepetke Flamingos na szarym tle ;P

    Jutro wybieram sie do John Lewis - wiec sprawdze czy maja jeszcze Fornasetti w sprzedazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo to koniecznie daj znać ;-)
      Choć niestety - wątpię :-(

      Usuń
  8. Ja zakochałam się w Twoim gabinecie od pierwszego wejrzenia - już jakiś czas temu, gdy miałaś konto na forum murator dom. Przepiękny!!!
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :-) Dzięki wielkie ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi