piątek, 12 września 2014

Przyłudzki - Kuchnie i Wnętrza


Najwyższa pora na kolejny, sprawdzony namiar :-)
Dziś o firmie, która wykonała wszystkie zabudowy w naszym domu.
I ani razu, nie było żadnego zgrzytu, czy najmniejszego problemu ;-)
Nigdy nie padły też słowa, jakże nie lubiane przez inwestorów........................
Nie da się ;-)




Bardzo długo szukałam dobrego stolarza.
W pewnym momencie, już nawet zwątpiłam, że uda mi się znaleźć kogoś, kto zrealizuje moje wizje, jednocześnie, nie zwalając mnie z nóg wyceną ;-)
Albo trafiał mi się typek, który chciał mi wmówić, że fronty foliowane są lepsze od lakierowanych
( jasne ! ). Albo pojawiał się jegomość, którego wycena, po wizji lokalnej, wrastała niemal dwukrotnie !!!
Na szczęście, dzięki FM, natrafiłam na zakład stolarski w Mikołowie.

Przyłudzki - Kuchnie i Wnętrza 


bo o nich mowa, to firma prosperująca od 1957 roku.
Firma specjalizuje się w produkcji mebli kuchennych, biurowych i szaf wnękowych
pod indywidualne zamówienie.
Posiada własny zakład produkcyjny, wyposażony w nowoczesny park maszynowy.
Dzięki temu, jest w stanie zaoferować, wysoką jakość przy zachowaniu konkurencyjnych cen :-)
Siedzibę firmy znajdziecie w Mikołowie przy ulicy Górnej 1
Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej.

Ja, już po pierwszej wizycie i po pierwszej wycenie (kuchni ) wiedziałam, że powierzę im 
wszystkie zabudowy  w moim domu :-)
Intuicja z reguły mnie nie zawodzi, tak też było tym razem ;-)

A to już efekty naszej współpracy :-)
Dobrze znana już KUCHNIA ( więcej TU )



Szafa w Wiatrołapie ( więcej TU )


Szafo - ściana z forniru w Holu ( więcej wkrótce ;-) )

( to prawdziwe akwarium, z prawdziwymi rybami ;-) To tak Off Topic, bo dostaję sporo pytań na ten temat ;-) )


Gabinet ( więcej wkrótce )



Garderoba (więcej wkrótce)


Szafka podwieszana w łazience (więcej TU )



I to by było na tyle..........................................
przynajmniej na razie :D ;-)

Udanego weekendu ( ja mam zamiar w końcu się wyspać :-) )
Ola

8 komentarzy :

  1. Hej! :) Bardzo się cieszę, że polecasz właśnie tą firmę, bo "urzędują" oni w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, a już niedługo będę na etapie zamawiania mebli łazienkowych i kuchennych :)
    Mogłabyś zdradzić, ile kosztowały Twoje meble kuchenne i szafka w łazience? Będę bardzo wdzięczna!!
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z ich usług jestem bardzo zadowolona, a chyba najlepszym tego dowodem, jest ilość prac, przez nas zleconych :-)
      Podaj mi swojego meila ( tu, bądź jeśli wolisz wyślij na yellow.zone@onet.eu ) prześlę Ci ceny ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. justyna.graniczny@wp.pl Dziękuję bardzo!! :) Pewnie jeszcze nieraz skorzystam z Twojej pomocy... ;) Dzięki!!

      Usuń
  2. Kochana cudne wnetrza. Proszę o wymiary okna w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)
      Okno ma 175 cm. szerokości. Wysokości dokładnej nie znam ;-) Ale roletę zamawiałam na 154 cm. (od sufitu podwieszanego do parapetu ) Więc myślę, że ma ok. 135 cm. ;-)

      Usuń
  3. Hej co to za patera w kuchni na owoce,można gdzieś taką kupić? pzdr. Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Kare Design :-) Szukaj w sklepie internetowym tej firmy :-)
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi