wtorek, 29 września 2015

Jesiennie.....


Dawno nie było zdjęć naszego domu ;-)
A że właśnie zaczęłam zmieniać, dekorację na jesienną, nadarzyła się okazja,
żeby kilka pstryknąć ;-)
(choć fotograf nadal ze mnie marny, ale się staram ;-) )





Jeszcze nie dawno było tak




Tegoroczne upały, pewnie ze względu na mój stan , wyjątkowo dały mi się we znaki.
Dlatego bez żalu je pożegnałam i wręcz ucieszyłam się, że w końcu 
JESIEŃ!!!
A jak jesień, to trzeba było wprowadzić kilka zmian w wystroju ;-)
W tym roku postawiłam na miedź :-)



















Jeszcze się pochwalę, że w końcu dorobiłam się plis w łazienkach ;-)
Tak to już bywa, że z takimi "pierdołami" schodzi nam najdłużej!
Jeśli też tak macie, głowa do góry!, nie jesteście osamotnieni ;-)



Kolor jest idealnie dobrany do płytek, no ale moje umiejętności, 
nie pozwalają mi tego uchwycić na zdjęciu ;-)



A jeśli w pobliżu macie Pepco, to polecam się wybrać.
Zobaczcie jakie fajne kocyki, naprawdę milusie, można dostać, za wręcz śmieszne pieniądze, 
bo 25zł. :-)




Chyba na początek wystarczy, mam nadzieję, że choć trochę odkupiłam swoje winy :-D
Już niedługo podzielę się planami na pokoik synka (tak, będzie synek :-D)
Bo już wszystko wybrane, skrzętnie zaplanowane,
pora na realizację!
Miłego dnia,
Ola

22 komentarze :

  1. Ola, gratuluję raz jeszcze! Oj tegoroczne upały i mnie dały się we znaki, chociaż ja nie mam aż TAKIEGO powodu do tego jak TY. Cieszę się, że wróciłaś do pisania. A do kraju też już wróciłaś? Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy.
    P.S. I dzięki za cynk z Pepco, kocyki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Zostały mi już niecałe 4 tygodnie na emigracji ;-) Także, każdą wolną chwilę wykorzystuję na buszowanie po ulubionych sklepach :-D Bo następna okazja, pewnie dopiero latem, przyszłego roku ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witam,


    Bardzo proszę o podpowiedź gdzie mozna zakupić takie drewniane listki?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będę miała dobrych wieści :-/ Bo kupiłam je w DE, w sklepie Depot.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. hej jak zawsze wszystko świetnie dobrane,dopasowane:)prośbę mam podałabyś namiary na miedziane dodatki z salonu szczególnie ramki są fajne :) pozdrawiam i jeszcze raz gratki synusia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Poduchy, wazon to H&M home, ramki i świeczki Xenos. Nawet się nie orientuję, czy w Pl też jest ten sklep?
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepiękny dom urządzony ze smakiem. Śliczne i delikatne dodatki. Widać, że Pani domu kocha swój dom i bardzo o niego dba. Czyściutko i bez zbędnych detali. Miło popatrzeć na takie wnętrze. Miedź ostatnio modna, na jesień idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ramki są przepiękne wszystko łaczy się w cudowną całość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-*
      Też miałaś swój wkład w tą całość :-)

      Usuń
  6. Podpórki pod książki są świetne! Zawsze marzyłam o podpórkach, ale nic co mi się podoba jeszcze nie znalazłam.
    Pozdrawiam!
    http://http://grey-gull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia w spełnieniu wnętrzarskiego marzenia ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ola a dawno kupowałaś te ramki? tak mi się podobają a tak się składa że mój mąż pracuje we Frankfurcie nad Menem i blisko ma do tego sklepu to bym go wysłała :)a pamiętasz ile kosztowały?bo wiesz jak to z facetami...a po co a na co a ile kosztuje :):):)tysiąc pytań :):)pzdr;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś miesiąc temu? Więc warto jeszcze spróbować :-) Nie były drogie, nie pamiętam już dokładnej ceny, ale na pewno nie więcej niż 8-9 euro za dwie ;-) (sprzedawane są osobno)

      Usuń
  8. hej a co to za gałązki w wazonie,można wiedzieć gdzie kupione a może to DIY??pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      gałązki również z niemieckiego Depotu ;-) Niestety na Diy nie mam na razie czasu :-/ I pewnie szybko go mieć nie będę ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Witam Czy możesz mi powiedzieć gdzie można kupić taką skórę (mam nadzieję że sztuczna) co masz na krześle Eames?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :-)
      Skóra naturalna z Ikea ;-)
      Cenię sobie naturalne materiały ;-) Także u mnie wszystkie skóry są prawdziwe ;-) Drewno i kamień również ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Olu wspomniałaś, że plakaty przygotowała Ci koleżanka. Czy masz może gdzieś ten plik PDF? Bardzo mi się podobają, a szczególnie ten z napisem myśl pozytywnie. Idealnie pasowałby do mojego biura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Od koleżanki mam jedynie plakat z salonu ;-) Wszystkie pozostałe są kupione w Ab Fab i tam można je nabyć :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Pięknie u Ciebie. Wszystko takie "dopieszczone"....
    PS. Skąd czarne ramki w galerii zdjęć?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi