wtorek, 9 września 2014

Pourlopowy Update.......;-)


Nie wiem jak na Was, ale na mnie urlop, działa zdecydowanie rozleniwiająco ;-)
Nie mogę się wdrożyć w codzienne obowiązki ......
Nic mi się nie chce.
Mam nadzieję, że to jedynie kilkudniowy kryzys,
i lada dzień wrócą chęci do działania !!!


Jednakże myśl, że to również koniec lata, jest trochę przygnębiająca ;-)
Tak..................
Wiem.................
temperatury nadal mamy letnie, niemniej są już pory dnia, w ciągu 
których, czuć chłodny oddech jesieni............

Dobra !! Koniec !!
Nie ma nic gorszego, niż się dodatkowo nakręcać ;-)
A przecież nie o tym miał być ten wpis.
Chciałam się pochwalić nowościami w naszym domu :-)

I tak, po raz kolejny już zresztą ;-)
Uśmiech na mojej twarzy wywołał Ab Fab Design
( była już o tym mowa TU )
Dotarły do mnie, plakaty do gabinetu :-)
Zobaczcie jak pięknie wygląda paczka 


A tu już na właściwym miejscu :-)







Także raz jeszcze, szczerze polecam :-)

No i kolejna rzecz ;-)
Tak wielka, że nie da się jej, nie zauważyć ...................
W końcu, doczekaliśmy się kostki brukowej :D
Zamierzam o tym napisać w osobnym poście, wtedy też, zamieszczę obszerną fotorelację 
( o ile znowu nie zapomnę ładowarki, albo aparatu tym razem ;-) )
Dziś jedynie mała zajawka, w dodatku jakości komórkowej ;-)


A poza tym, to mam już coraz wyraźniejszą wizję naszego ogrodu :-)
......................................i żyję już kolejnym wyjazdem, w czasie którego, w końcu odwiedzę 
Kielecki Showroom Hazel Design :-)

Tymczasem trzymajcie się ciepło :-*
A jeśli ktoś zechce podesłać mi trochę energii, to się nie pogniewam ;-)
Pozdrawiam,
Ola

7 komentarzy :

  1. Olu widzę i cieszę się ze ogrodzenie się robi i kostka juz zrobiona. A jak tarasy? Będziesz kładła w tym roku ten granit o którym kiedyś pisałaś?
    Taka juz kolej rzeczy, że po lecie nadchodzi jesień, ale ma byc ładna w tym roku. Tak, że głowa do góry!!!
    Pozdrawiam
    Dorota Majchrowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :-)
      Będzie granit, tyle że na wiosnę ;-)
      Teraz miały być wykańczane tarasy, a kostka wiosną, ale zmieniłem kolejność ;-)
      I bardzo się z tego cieszę, kostka całkowicie odmieniła podwórko :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Hahahaha, shitday doooobre! Życzę pomyślności w budowie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      W zasadzie, przy poniedziałku, powinno być mega shitday ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Olu oświeć mnie, jak napisać komentarz, żeby nie wyskawiwał anonimowy. Trzeba założyc jakieś konto jeśli tak, to jak i gdzie mam to zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba zakładać konta ;-)
      Wchodzisz w zakładkę "odpowiedz jako", wybierasz "Nazwa/adres URL", w rubryce "Nazwa" wpisujesz imię, pseudonim, etc.
      Adres URL zostawiasz pusty i gotowe :-)

      Usuń
    2. Dziekuję Olu.

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi