wtorek, 11 listopada 2014

Sypialnia & Garderoba # 2


W końcu zmobilizowałam się, do pisania ;-)
Cały czas odkładałam to na później, bo ten post miał być zgoła inny ..............




Miał być wyjazd do Kielc. 
Wizyta w Showroom'ie Hazel Design. Gdzie miałam odebrać szafkę do sypialni :-)
A tu zonk !!!
Plany pokrzyżowała nam .....................
Ospa !!!
Nie było wyjazdu, nie było spotkania z Olą :-( 
Dobrze, że chociaż szafka dotarła w jednym kawałku ;-)
Bo nasze szczęście znając, nie zdziwiłabym się, gdyby ucierpiała w transporcie ;-)
Ale co się odwlecze .....................
nadrobimy z nawiązką ;-D

Tak szafka prezentuje się, już na właściwym miejscu :-)
Przy okazji widać, zmienioną dekorację okna, o której wspominałam w pierwszej części tego wpisu.





Brakuje już tylko TV ;-)
Wbiłam sobie do głowy i wybić sobie nie dam :-D
Że ma być biały ;-) Reszta jest mi obojętna, niech małżonek się wykaże :-)
Podczas następnego wyjazdu, mam zamiar zakończyć ten temat ;-)





I przechodzimy do garderoby ;-)
Nie jest duża. Gdyby nie wielgachna szafo-ściana, zaraz za drzwiami sypialni, na pewno byśmy się w niej nie pomieścili ;-)
Ale dzięki niej, jest ok. :-)
 Garderoba przy sypialni, od zawsze była moim marzeniem :-)
Także cieszę się, że w ogóle jest :-D


W tle sypialniana łazienka (więcej o niej TU)






I to by było na tyle ;-)
Miłego świętowania !!!
U naszych sąsiadów, niestety wolnego nie ma, więc ja zbieram się do pracy :-/
Ola

======================================================

Przypominam o trwającym KONKURSIE :-)
Wszystkie szczegóły znajdziecie TU 

32 komentarze :

  1. Dopieszczone w każdym calu !! Ola napisz mi proszę gdzie kupiłaś stopery do drzwi (chyba tak to się nazywa:)) Miłej pracy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-* Madziu, ja akurat kupilam w De, ale ostatnio widziałam je w Leroy Merlin, więc popatrz w tego typu sklepach :-)

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedź xx

    p.s Strasznie czekam na więcej postów świątecznych. Proszę pamiętaj zorganizować tira z jelonkami z tkmaxxa gdybyś przypadkiem na nie trafiła :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. anna golebiowska11 listopada 2014 18:02

    Hej hej! trafilas z postem w sam raz, bo akurat jestem na etapie planowania tych oto pomieszczeń. Mam inny układ ścian i problem z miejscem na szafę. Może coś podpowiesz? a wracając do sypialni... super pomysł z ta szafka podwieszana wygląda cudnie ...zresztą jak i całą reszta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Pisz z czym masz problem, jeśli tylko będę w stanie, chętnie pomogę ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. anna golebiowska12 listopada 2014 19:00

      Ok ok tylko muszę pojechać i pomierzyc .... i jakiś rysunek namalować jak to wygląda:-)ale dziękuje za okazane chęci.

      Usuń
    3. Ok. Podeślij to na maila ( adres znajdziesz w zakładce KONTAKT )

      Usuń
  4. Pani Olu a ja mam pytanie gdzie kupiła Pani tą toaletę? Gratuluję super pomysłów i również czekam na posty świąteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo Olu zdecydowanie wystarczy ;-)
      Toaletka z Ikea :-) Według ich nazewnictwa to biurko Besta.

      Usuń
  5. A ja zapytam o dekorację okna:-) Kupiłaś gotowe czy szyłaś? U mnie póki co goły karnisz i muszę w końcu cos powiesić:-) Ta kolorystykA idealnie by pasowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, wiem powtarzam się, PIĘKNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że nie tylko nam się podoba ;-) Dzięki :-)

      Usuń
  7. Witam cudnie,cudnie itd.Gratuluję i zbieram inspiracje :-)i mam pytanko w związku z zasłonami szarymi,czy to również gotowce,czy szyte(czy to tafta a kolor??) Pozdrawiam i życzę sukcesów.Fajny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :-)
    Szare to również gotowce ;-) Ikea Vivan. To mieszanka bawełny i poliestru :-) Ładnie się układają, tylko przed pierwszym powieszeniem, proponuję je wyprać. Są czymś "nakrochmalone", przez co trudniej je ułożyć.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odpowiedź.W sobotę zasuwam do Ikei(mam 124 km) ale uwielbiam ten sklep i przy okazji chyba kupię tą toaletkę tylko niewiem,czy wogóle dostępne są jeszcze czarne,bo na stronie nie ma są tylko białe(jestem w trakcie urządzania sypialni).Pozdrówki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma na stronie, to pewnie jest już niedostępna :-/ Ja kupowałam 2 lata temu. Ale biała też jest fajna, i na pewno łatwiejsza w utrzymaniu czystości ;-)
      Udanych zakupów :-)

      Usuń
  10. Sypialnia idealna! Z łazienką i garderobą bajka... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ponownie;)byłam w dwóch sklepach Ikei w W-wie i udało się kupić czarną,była też biała i mogłam porównać jak wyglądają na żywo i odrazu zakochałam się w czarnej -dla mnie jest prześliczna-może to też przez to że czarny to mój ulubiony kolor i w moim domu go nie brakuje nawet urządzając właśnie pokój synka też ma w dodatku na ścianach trochę czerni ;)Dekorację okna w sypialni ściągnęłam również od ciebie mam nadzieję,że nie masz nic przeciwko,ogólnie twój dom jest przepiękny i trafia w mój gust dlatego inspiruję się nim.Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :-) Nie mam nic przeciwko ;-) Bo po pierwsze, "ściągasz" jedynie pojedyncze elementy. A po drugie, otwarcie się do tego przyznajesz :-)
      Super, że zakupy się udały ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. Witaj!
    Cały czas jestem pod wielkim wrażeniem twoich wnętrz. Wszystko jest absolutnie piękne; od ogólnego konceptu poprzez dodatki. Kopalni inspiracji. Dzięki!
    Mam dwa pytanka na tym etapie dotyczące oświetlenia:
    1.kinkiety w sypialni przepiękne: skąd, gdzie?
    2. salon: ta lampa kryształowkowa czy to caboche? czy może coś innego tak bosko wygląda?
    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję :-)
      Kinkiety z mint&grey, ale z tego co się orientuje dostępne są również w homeartdeco.pl I gdybym ponownie miała je kupić, wybrałabym właśnie ten sklep ;-)
      A lampa w salonie to Acrylio, inspirowana Caboche właśnie ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Olu Twoje biurko Besta to 120cm czy 180cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 180 cm.Tempo odpowiedzi mam wręcz zabójcze ;-) Przepraszam

      Usuń
  14. Pięknie, naprawdę napatrzeć się nie mogę. Mam pytanko - jakie są wymiary Twojej sypialni? samej sypialni bez tej części garderobianej.

    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu mogłabyś mi napisać jak macie rozwiązane wyjście na kable do dekodera w szafce wiszącej? czy macie jakąś przelotkę? jak byłoby to możliwe to prosiłabym o jakieś wskazówki bo mieli nam zrobić przelotkę szafka już gotowa i zapomnieli i teraz mają nam dorobić i nie bardzo wiemy w którym miejscu
    pozdrawiam
    dom przepiękny w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mamy zamontowaną przelotkę, tuż za dekoderem. Tak, aby od razu, kable się w niej chowały.
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Fajna sprawa taka garderoba. Na pewno przy budowie domu uwzględnię takie pomieszczenie :D U nas na razie tylko remonty, szukamy wszystkich mebli, musimy wymienić materac rehabilitacyjny, łóżko, dywan i kolor ścian :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi