czwartek, 4 września 2014

Po drugiej stronie mocy.......;-)


Stało się ;-)
Przekroczyłam próg magicznej 30-stki, lub jak kto woli, 
przeszłam na drugą stronę mocy ;-) (Olga :-*)



Ten dzień,
dzień, którego kiedyś tak się bałam, należał do bardzo udanych :-)
Po przebudzeniu, zastałam taki widok




Mąż już wie, że nie znoszę czerwonych róż ;-)




 Już się z nim nie rozstaję ;-)


Reszta dnia upłynęła równie miło :-)
Także naprawdę, nie ma się czego bać .......
Zmarszczek mi nie przybyło, tyłek pozostał w takim samym rozmiarze :D ;-)
Nie osiwiałam, w ciagu jednej nocy .....
Morał z tego taki, że nie taka 30-stka straszna, jak ją malują ;-)
A jeśli kolejna dekada mojego życia, ma być równie fajna jak dzień moich urodzin,
to już nie mogę się doczekać !!! Z niecierpliwością czekam, na to, co przyniesie los ;-)
I głęboko wierzę, że będzie łaskawy :-)

Pozdrawiam,
Ola

P.S
Przepraszam za słabą jakość zdjęć (z komórki )
 Niestety lepszych, nie jestem w stanie zrobić, bo ładowarka od aparatu , została w DE :-/
No to mogło przytrafić się tylko mnie ;-)

10 komentarzy :

  1. Olka wszyskiego najlepszego :). Zobaczysz po 30-stce jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!! Ponoć życie zaczyna się po 30-stce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuje za życzenia :-*
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olcia, Wszystkiego najlepszego!!! Mi jeszcze 2,5 miesiąca zostało, ale jakoś boję się przekroczenia tej magicznej granicy:/

    OdpowiedzUsuń
  5. hej pytanko nie za duży nie za ciężki zegarek,bo jestem na etapie wyboru prezentu gwiazdkowego i niewiem czy rozm 43mm czy 38mm.Moze coś szybko podpowiesz.Jesteś zadowolona po upływie czsu użytkowania,bo ten 43mm jest dosyć cieżki.Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wybrała 43mm. Lubię duże zegarki i ze swojego jestem bardzo zadowolona :-) Rzeczywiście początkowo wydaje się ciężki, ale ręka szybko się przyzwyczaja i teraz nawet go nie czuję.
      P.s. Na przyszłość proszę się podpisywać ;-) Jakoś tak dziwnie publikować anonimy ;-)

      Usuń
  6. Olu zegareczek pikny czy możesz podać sympol (model) zegarka?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi