poniedziałek, 11 sierpnia 2014

KitchenAid - Hit czy Kit ???


Nie ma się co oszukiwać ;-)
Prawda jest taka, że spora część nabywców KitchenAid'a, kupuje go, nie ze względu na funkcje, a na design (to ja, to ja ! ).
Który nie zmienił się od 1955 roku. I w tym tkwi jego siła, bo jest ponadczasowy, a dodatkowo, bogata paleta barw,
sprawia, że pasuje on do każdej kuchni.
Nie ważne, czy jest to kuchnia klasyczna, nowoczesna,
czy może w stylu skandynawskim.



Od zawsze chciałam dołączyć do grona posiadaczy KitchenAid ;-)
Ale chyba każdy budujący czy remontujący się, wie jak bywa z funduszami w tym okresie ;-) Zawsze ,ale to zawsze, są jakieś pilniejsze wydatki :-/ 
Jednak, w końcu, doczekałam się :-)
Mój kochany mąż, zafundował mi go, w prezencie gwiazdkowym ;-)
Oczywiście dodając, ze jest ciekawy, czy w ogóle będę go używać, czy tylko ścierać z niego kurz.......
hahahah, mój złośliwiec ;-)
Choć muszę się przyznać, że do końca sama, tej pewności nie miałam :D ;-)







Po kilku miesiącach posiadania, muszę przyznać, że jak na mnie, to i tak KitchenAid jest często
użytkowany ;-)
A jakie są moje spostrzeżenia ???
Hit czy Kit ???
Moim zdaniem................to zależy..................
Zależy od tego, czy mamy jedynie sam mikser, czy też zestaw przystawek do niego dedykowanych.
Jeśli sam mikser, to dla mnie KIT. Pomimo ruchu planetarnego i pięknego designu. Po prostu, te same funkcje, może z gorszym designem,  ale jednak !, możemy mieć za kwotę kilkakrotnie mniejszą ;-)
Sytuacja całkowicie ulega zmianie, w przypadku posiadania wspomnianych przystawek :-)
Ja miałam to szczęście, że również je dostałam :-)
A dokładnie :

  • Maszynkę do mielenia mięsa 
  • Szatkownicę do warzyw i owoców (3 grubości szatkowania)
  • Drylownicę (której jeszcze nie wypróbowałam ;-) dżemy i kompoty przynoszę od mamy :D )



Dzięki nim, KitchenAid staje się pełnowartościowym robotem kuchennym,
 o dużej mocy, z ruchem planetarnym i pięknym wyglądem.
W tym wypadku, jak dla mnie, zdecydowanie HIT, który szczerze polecam :-)
Dlatego, decydując się na kupno, naprawdę warto zainwestować w dodatkowe wyposażenie.
 Przy zakupie, w jednym z autoryzowanych salonów sprzedaży (w całej Europie, w Pl np.TU ), będziecie mogli go zarejestrować w Polskim Punkcie Serwisowym. Po rejestracji, otrzymacie książkę kucharską,
która jeszcze bardziej pozwoli wykorzystać, możliwości robota :-)



Ciekawa jestem, który kolor podoba się Wam najbardziej ???

Ola

6 komentarzy :

  1. ja mam karmelowe jabłuszko (choć nie do końca mam go z czym zestawić ale najbardziej mi się spodobał) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maz, ostatnio zakomunikował, ze ma juz upatrzony dla mnie prezent gwiazdkowy ( chciał kupic teraz bez okazji, ale wybilam mu ten pomysł z głowy ) zgadnij co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich pomysłów nie ma co z głowy wybijać ;-) :D Trzeba korzystać :D

      Usuń
  3. jeeessoo pistacjowy! <3
    ja sie ostatnio przymierzam (ponownie) do zakupu..w ubieglym roku odmowilam mezowi :/ wiem wiem, glupia bylam..
    najwiekszy problem to kolor...myslalam o bialym, ale ostatnio pistacja i ice blue baardzo mi sie spodobaly...
    co robic? co robic? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie pomogę :-D Sama miałam ogromny dylemat, pomiędzy białym a miętą/ pistacją ;-)
      Na szczęście, mąż mnie wyręczył ;-) I jak na razie, po roku, nie żałuję :-) Zobaczymy, jak będzie dalej ;-) :-D
      Ściskam :-*

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi