wtorek, 23 września 2014

Strefa dzienna # 2


Najwyższa pora, na część drugą wpisu o naszej strefie dziennej ;-)
Zdjęcia wybrane. Ponownie musiałam przewertować ich setki ...............w zasadzie to starczyłoby ich jeszcze na kolejne dwie części, no ale bez przesady ;-)
Gotowi ???




Zaczynamy od JADALNI ;-)


Stół MANU z Manufaktury Drewna
Piękny, masywny ( nogi mają 13x13 cm.) Zamawiany w czasach, kiedy jeszcze nie było
Hazel Wood ;-) Bo teraz, na pewno tam, złożyła bym zamówienie.
Dlaczego ???
Bo za tą samą jakość, jest nam oferowana, zdecydowanie przyjemniejsza cena ;-)

Krzesła to Panton Chair ( więcej o nich TU )
Może na to nie wygląda, ale są niesamowicie wygodne. Pewnie przez to, że zostały idealnie wyprofilowane.

Lampy - inspirowane Skygarden 60cm.
Najpiękniejsze lampy w moim domu !!!
Zresztą tu nie potrzeba słów, wystarczą zdjęcia :-)






Nocna odsłona 
( kiedyś pokażę Wam więcej, bo nasz dom nocą ma 2 oblicza ;-) )



Przechodzimy do HOLU ;-)



Żółta ławeczka :-)
wykonana specjalnie dla mnie, przez firmę Hazel Wood


Akwarium
(sporo pytań było na jego temat)
No więc, ( tak wiem, nie zaczyna się zdania od "no więc" :D )
to nie imitacja, a prawdziwe akwarium z żywymi rybkami :-)
Od razu informuję, że gdyby ktoś miał na takie ochotę, to musi zdawać sobie sprawę z tego, że wymaga ono sporo zaangażowania.
U nas zajmuje się tym mąż i chwała mu za to ;-)
W przeciwnym wypadku, akwarium by po prostu nie było...............
i nawet nie jest to kwestia moich chęci.................
po prostu fizycznie, nie dałabym rady ;-)
( przy czyszczeniu, szklany pojemnik trzeba zdejmować z półki, a jednak trochę on waży )






I na koniec, szafo-ściana w HOLU
Jest ogromna, bo ma 400cm. szerokości i 283cm. wysokości.
Bałam się, że tak ogromna szafa, przytłoczy cały korytarz. Dlatego wymyśliłam sobie, żeby szafa imitowała ścianę obłożoną fornirem. Stąd brak uchwytów, wszędzie jest system Tip-On.
Dzięki temu, moim zdaniem, pomimo imponujących rozmiarów, szafa nabrała lekkości :-)



Ponieważ korytarz jest dość ciemny, zdecydowałam się, na ledowe oświetlenie wnętrza szafy.
Jest ono podpięte pod czujnik ruchu :-) tzn.światło włącza się automatycznie, po otwarciu frontu.
Podobne rozwiązanie, mam w szafce wiszącej w kuchni ( o kuchni więcej TU ),
i bardzo sobie je chwalę :-)



Kilka słów o szafie znajdziecie również TU
Od razu mówię, że wieszaki pod kolor, to zabieg celowy ;-) :D :D :D

No i przyszła jesień ;-)
Oby była ciepła i słoneczna......................
Ola

33 komentarze :

  1. Witam. przepiękną jadalnia Widać że wszystko przemyślane. mam pytanie odnośnie wymiarów. Ile cm nad stołem wiszą te lampy? nie ma obawy że się o nie głową zaczepi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Lampy zawieszone są ok. 80cm. nad stołem. Przez rok czasu, nikt głową nie przy dzwonił ;-) więc wydaje mi się, że takiego ryzyka nie ma ;-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. A jeszcze mi przyszło do głowy jedno pytanie... Nie potrzebujecie czasami pokojowki?chętnie zamieszkam w tym domku :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D Na razie sama biegam ze szmatą 15 razy dziennie ;-):D Ale jam mi się znudzi, dam znać ;-) :D :D

      Usuń
  3. Ola idealnie, ale wiesz że ja jestem fanką Twojego domu od bardzoooo dawna <3 Chciałam się spytać jakie wymiary ma Twój stół. Szerokość/ długość ?
    Pozdrawiam
    Magdzinska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda :-* Stół ma 220x100 cm. Teraz zdecydowałabym się na 110 cm. szerokości, no ale przy zamawianiu bałam się, że zrobi się za ciasno ;-)

      Usuń
  4. Mnie ciekawi wysokosc stolu. Moj stolarz zrobil dwie gafy... szerokosc zamiast 110cm to 100 :( a wysokosc na 88cm! :/ wiosna wezwe go do siebie z narzedziami i niech przycina nogi... tylko czy na 76 czy tez 78cm? w dlugosci mam go na 250cm bez rozkladania itp.
    Dosc o mnie :p
    Pieknie u Was, jak zawsze :D a akwarium woow!
    szafe z wiatrolapu årzygarnelabym do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-) Twój stolarz rzeczywiście zaszalał ;-) Musielibyście siedzieć przy tym stole na hokerach :-o Ja mam wysokość 76 cm.i wedlug mnie, tak jest optymalnie :-)

      Usuń
    2. Ola, bo moj stolarz to gosciu od schodow a nie mebli :D
      no to becie ciecie :p
      ja straaaasznie zaluje ze nie mam tych 110cm szerokosci :(

      Usuń
    3. Też bym wolała 110 cm. ;-) Zawsze to jednak 10 cm. więcej, no ale 100 cm. też daje radę ;-) Mój stół już kilka razy zdał egzamin :-) Także, nie będzie źle, tylko podetnij te nogi ;-) :D

      Usuń
  5. Ola,
    szafy są mega, świetnie wyglądające i praktyczne!!!!

    Przy długości stołu 220 cm mieszczą się spokojnie 4 krzesła?

    Szarlot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-*
      Nie bardzo........tzn.mój stół ma nogi grube na 13 cm., czyli wolnej przestrzeni między nimi pozostaje 194 cm. 4 krzesła może i wejdą, ale na styk ;-) Czyli ani nie będzie wygodnie, ani ładnie ;-)
      Moim zdaniem na 4 krzesła z boku ( przy tak grubych nogach stołu ), musi być min. 240 cm.

      Usuń
  6. Cudnie cudnie i jeszcze raz cudnie....mam pytanie odnośnie lamp nad stołem.Jaka mniej wiecej jest odległość jednej od drugiej? U siebie tez planuje te lampy a nie wiem jak otwory rozstawić? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Między lampami jest 30 cm., czyli pomiędzy kablami odległość wynosi 90 cm.
      Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Prośba do Wszystkich komentujących :-)
    Proszę, aby podawać swoje imię/pseudonim. Wystarczy w zakładce "komentarz jako" wybrać opcję "Nazwa/Adres Url" Wypełniany rubrykę "Nazwa", "Adres Url" pozostawiamy pusty i gotowe :-)
    Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olusia, piękności malinka :* stół jest piękny więc nie masz czego żałować <3 Siedziałam przy nim i naprawdę robi niesamowite wrażenie. Podobnie jak oryginalne Pantony i cała reszta :* A kto dba o rybki, jak Was nie ma?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      I love you :* Ty wiesz ;-)
      Moi rodzice, przynajmniej raz dziennie do nas zaglądają, więc doglądają rybki ;-)

      Usuń
  9. Świetne mieszkanie, bardzo podobają mi się betonowe ściany i akwarium. Genialne inspiracje, bardzo ciekawy blog, polecam, pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za tyle miłych słów :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Dziękuje za odpowiedz w sprawie szerokości lamp.😊Wprawdzie u siebie planuje wystrój w troche innym stylu co nie zmienia faktu ze jestem zachwycona Twoim domkiem... akurat na te lampy sie uparlam😉Czy można wiedzieć z jakiego źrodła kupowałas Olu? Sa w kilku sklepach internetowych ale nie chciałabym sie nadziać na bubel a Ty juz masz sprawdzone.Pozdrawiam cieplutko.Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak !!! Te lampy, pasują praktycznie do każdego stylu ;-)
      Polecam hazeldesign.pl ( po lewej stronie strony jest baner, jak w niego klikniesz to przekieruje Cię do sklepu :-) )
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Dziękuje Olu za namiar na sklep ale niestety juz nie maja tych lamp....😰😰😰Pozdrawiam ciepło z zimnego miejsca.☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ;-)
      Zobacz
      http://www.hazeldesign.pl/wiszace/206-lampa-c-skyg-inspirowana-skygarden-90-cm.html#/kolor-bialy/srednica-60_cm
      ( musisz skopiować link i wkleić go do przeglądarki ;-) )
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. Niesamowicie urządzone mieszkanie. Wszystko pasuje do siebie, ale ma także charakter i styl. Brawa za konsekwencję w doborze dodatków!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne akwarium! Ja też jestem wielkim miłośnikiem rybek i wcale nie dziwię się Twojemu mężowi, że się na takie coś zdecydował. Mam nadzieję, ze u mnie w domu też kiedyś pojawi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Muszę przyznać, że sama je polubiłam ;-) A najbardziej krewetkę, którą tam mamy ;-) Lubię ją obserwować :-D
      Pozdrawiam i trzymam kciuki &&& za realizację planów :-)

      Usuń
  14. Olu, czy mogłabyś napisać dokładne wymiary Twojej żółtej ławeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerokość-140cm., głębokość-40cm., wysokość-38cm. :-)

      Usuń
  15. Dziękuję za szybką odpowiedź 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Ola mam prośbę,możesz napisać ile Cię kosztowała biała konsola z salonu i jakie ma dokładne wymiary?Z góry dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :-)
      Konsola ma 100cm. szerokości, 30cm. głębokości i 80cm. wysokości. A o wycenę najlepiej zapytać u źródła ;-) hazelwood.pl
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi