wtorek, 15 lipca 2014

Pomocnicy PPD



Nie raz słyszałam od rodziny, czy znajomych, że Rozenek zgarnęła mi fuchę, bo to ja powinnam zostać Perfekcyjną Panią Domu ;-) :D Fakt, na punkcie porządku w domu,
delikatnie mówiąc, mam niezłego bzika ;-)
I pomyśleć, że jako nastolatka miałam taki syf w pokoju, że wchodząc do niego, trzeba było uważać, żeby się nie przewrócić :D
Tłumaczyłam wszem i wobec, że bałagan to objaw geniuszu ;-)
Teraz jest zupełnie inaczej ;-) Wszystko i zawsze musi być na swoim miejscu, a najmniejsza plamka doprowadza mnie do szewskiej pasji. Jak widać,
wpadam ze skrajności w skrajność ;-) 
Ale do rzeczy :-) Nie byłoby mi tak łatwo, gdyby nie moi niezastąpieni pomocnicy .Oto oni -może i Wam pomogą ;-)


1.STACJA UZDATNIANIA WODY, u nas-VIESSMANN AQUAHOME 2O




Do jej wnętrza wsypuje się specjalną, sól w tabletkach 


Dzięki niej, woda w naszym domu, jest praktycznie całkowicie pozbawiona kamienia.A co za tym idzie, nie mam problemu z utrzymaniem w czystości armatury, szyby prysznicowej, etc.
Stacja przedłuża też żywotność wszelakich urządzeń AGD, które mają styczność z wodą (pralka, zmywarka, czajnik, kawiarka )
Tak wygląda wnętrze naszego czajnika bezprzewodowego po 2 latach użytkowania


Odkąd mamy uzdatniacz, mogę też spokojnie napić się herbaty, nie wkurzając się na ohydny osad, bo po prostu go nie ma :-) Szybciej nawet nie przyszło mi to głowy, że to wina kamienia .

2.MYJKA DO OKIEN KARCHER



Nie oszukujmy się ;-) mycia okien raczej nie da się polubić, ale dzięki temu urządzonku staje się ono znośne i co najważniejsze szybkie ;-) Ja używam jej również do mycia kafli w łazienkach.

3.DUŻE ,DOBRZE ZORGANIZOWANE SZAFY I ZABUDOWY






Jest to bardzo istotny element przy utrzymaniu porządku .Ważne, żeby każda rzecz miała swoje miejsce, wtedy bardzo łatwo i szybko ujarzmimy każdy rozgardiasz.U nas nawet klucze znalazły swoje miejsce  ;-) W pomieszczeniu gospodarczym pojawiła się, ta oto skrzyneczka (do kupienia w Ikea)



Dlatego już przy projektowaniu przyszłych zabudów, warto zastanowić się ile miejsca potrzebujemy i jak z reguły przechowujemy rzeczy .Na wieszakach, czy wolimy półki, wszystko dopasowujmy do indywidualnych potrzeb. Zaprocentuje to w przyszłości i w naszych domach /mieszkaniach poczujemy się naprawdę komfortowo ;-)
Powodzenia przy porządkach,
Ola


3 komentarze :

  1. świetny post
    myjkę karchera też sobie bardzo chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie planuję zakup myjki. Napisz proszę jaki masz model i gdzie kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Karcher WV 2 Plus, kupiłam w niemieckim Obi.
      W Polsce ten model znalazłam na redcoon.pl
      Bo w marketach, dostępne są przeważnie WV 50, a one mają dużo słabszy akumulatorek ;-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi