wtorek, 18 listopada 2014

Celuj w Miedź !!! - czyli Kolor Roku 2015


Nie będę odkrywcza.
Bo nie ja pierwsza, i pewnie nie ostatnia, o tym piszę ;-)
Uważam jednak, że wnętrzarski charakter tego bloga, zobowiązuje, 
żeby o tym temacie wspomnieć :-)



AkzoNobel, holenderska firma (właściciel m.in. Dulux'a) ogłosiła
 COPPER ORANGE czyli Miedziany Oranż KOLOREM ROKU 2015
Mnie osobiście, kolor ten, również przypadł do gustu ;-)
U kogoś, bardzo mi się podoba ;-)
Jednak w moich wnętrzach go nie widzę. Zdecydowanie wolę, moje bezpieczne szarości i chromy ;-)
Podejrzewam, że wpływ na to miała, moja największa wnętrzarska wtopa :-D 
Ze złotem w roli głównej :-D ;-) Którą na szczęście udało mi się naprawić :-)
I o której kiedyś, ku przestrodze i na dowód, że każdy popełnia błędy, Wam opowiem :-)
Ubaw po pachy gwarantowany :-D

A tymczasem zostawiam Wam trochę inspiracji :-)












 źrodło zdjęć Pinterest & Homebook 

I kilka rzeczy wpisujących się w Trend, a które znajdziecie w Polskich sklepach :-)

 Miedziany kosz - ChwilaInspiracji.pl

Lampa Factory HK Living - Pufadesign.pl


Lampa Copper Shade TOM DIXON - Indivi.pl

Lampa Diamond Cage - Loftbar.pl

Stolik miedziany Bloomingville - Loftbar.pl

Kinkiet miedziany Tin Double Wall - lampy.pl

Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie ;-)
Chyba, że tak jak ja, wolicie pozostać wierni szarościom i chromom ;-)
Miłego dnia,
Ola

10 komentarzy :

  1. Mnie bardzo podoba sie ten miedziany oranż i myśle że przemyce go w niewielkiej ilosci do mojego Domku w elementach dekoracyjnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny kolorek :-) Trochę takie różowe złoto ;-)

      Usuń
  2. ola cudny ten miedziany nma lampach i u ciebie nie zabij mnie bylby idealnym, z czasem wymien yellow na cooper. Monika:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, mordować nie będę ;-) Monia wiesz, że nawet jakbyś się nie podpisała, to wiedziałabym kto to :-D Po pisaniu "na Heńku" Cię namierzam ;-) Żółty zostaje, bo to mój ukochany kolor, nie zależnie od panujących trendów ;-) Ale nad lampą do gabinetu pomyślę ;-)

      Usuń
  3. anna golebiowska18 listopada 2014 16:23

    Ja jak zwykle dojrzewam jak wino... im dłużej na to patrzę tym bardziej mnie się podoba. ps czekam na inspiracje łazienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :-) Obiecuję podesłać i sorki, że to się tak przeciąga, ale dodatkowo jeszcze mam problemy z netem :-/

      Usuń
  4. Miedziany na lampach pięknie wygląda. ;-))
    Zapraszam na candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, zajrzę na pewno :-)

      Usuń
  5. Mam dokładnie te same odczucia co do dodatków w starym złocie i miedzi co Ty Olu. Czasem tak bardzo mi się podobają wnętrza innych, ale gdy pomyślę, że miałabym coś z tego oglądać u siebie...Wolę moje pustki (dopiero zaczynam się urządzać i z braku kasy potrwa to lata) i słuchać echa :)
    A ta wpadka to pewnie temat związany z oknami, prawda? ;) U Ciebie i tego typu "wpadki" jak Ty to ujęłaś, nabierają innego blasku...Łykam Twoje wnętrza jak młody pelikan czy w tego typu wpadkami czy bez :D
    Dziękuję losowi za to, że zanim zaczęłam wykańczać dom, "wygooglowała" mi się Twoja kuchnia i trafiłam do Ciebie, bo teraz mam dzięki Tobie ślicznie a będzie jeszcze piękniej.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło mi to czytać :-) Dziękuję :-) Od ilości komplementów, urosłam z 10 centymetrów ;-) No ale przy moim wzroście, to wręcz wskazane :-D
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi