piątek, 28 listopada 2014

Świąteczne Trendy 2014 # 3


Który kolor, najbardziej kojarzy Ci się, ze Świętami Bożego Narodzenia ???
Podobno, 95% zapytanych osób, bez zastanowienia odpowiada CZERWONY ;-)




I nic w tym dziwnego :-) W końcu, to kolor świętego Mikołaja ;-)
Czerwień , to już świąteczna klasyka. Pewniak.
Bo inne trendy pojawiają się, za chwilę wypierają je inne, nowe ;-)
A czerwień jest ZAWSZE.
I jestem przekonana, że będzie i za 10 i za 20 lat. Ba ! Nas już nie będzie,
a ona nadal będzie towarzyszyć świątecznym chwilom :-)

Dla tradycjonalistów i nie tylko ;-) Trochę inspiracji ;-)







Osobiście nie przepadam, za tym kolorem ;-)
Krótkotrwałą fascynacje czerwienią mam już za sobą .
I pomyśleć, że kiedyś chciałam czerwoną kuchnię :-D Dobrze, że od pierwszych planów, do realizacji, upłynęło kilka lat. A ja w tym czasie zdążyłam zrozumieć, że to jednak nie mój kolor ;-)
I nawet ubrań, w tym kolorze nie lubię. Mam "aż" jedną sztukę ;-)

A odbiegając od tematu, pisząc tego posta, uświadomiłam sobie, że moja garderoba, pokrywa się z wnętrzami ;-) 
Najwięcej w niej, czerni, bieli, szarości, żółci i mięty :-) 
Ale numer !!!
Jest też sporo beżu ;-) No ale, kolor ten można przyrównać do drewna we wnętrzach :-D
Zastanawialiście się kiedyś, czy macie takie same upodobania kolorystyczne, na rożnych płaszczyznach ???

Wracając do tematu ;-)
Czerwień jest dominującym kolorem, więc wolę ją w delikatniejszym wydaniu :-)








Pomysły na świąteczny stół :-)





 I na koniec, coś z przymrużeniem oka ;-)


Jacyś chętni ???
Ja dziękuję ;-)

Miłego weekendu, 
Ola

2 komentarze :

  1. Ja lubie biel z kroplą czerwieni, nie znosze natomiast czerwieni ze złotem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię tego połączenia ;-) :-D Złoto zdecydowanie lepiej prezentuje się z czernią, a czerwień z bielą właśnie ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi