piątek, 14 listopada 2014

Carolina Decoration :-)


Piszę tego posta, z uśmiechem od ucha do ucha :-D
Tak bardzo się cieszę !!!
Cieszę się, że mogę Was poinformować, o nowo powstającym,
cudownym miejscu w sieci ;-)
A wszystko za sprawą, bliskiej mi koleżanki, Karoliny :-)





Karolina, ma niesamowitą zdolność wyszukiwania, wnętrzarskich cudeniek ;-)
(Kiedyś już wspominałam o czarnej konsolce)
Takie zdobycze, już od dawna, dekorują domy jej przyjaciół i znajomych ;-)
W tym, także mój !!! A jakże ;-)
W końcu, Karolina postanowiła pójść krok dalej :-)
( jak my na to czekałyśmy !!!)
I teraz każdy z Was, będzie miał możliwość, zrobienia u niej zakupów :-)
Sklep internetowy jest w trakcie tworzenia, ale zastępczo działa już, grupa utworzona na Facebook'u

CAROLINA DECORATION

Do której, każdy chętny może dołączyć :-)

Na zachętę ;-)
Kilka przykładów, co możecie tam znaleźć :-)

Ogromny wybór ozdób świątecznych :-) 


Takie choinki ( 46 i 63 cm. ) już do mnie jadą :-)

I jeszcze jedna choinka. Bomboniera tym razem ;-)
Ja swoją, w zeszłym tygodniu kupiłam w Niemczech, po czym okazało się, że Karolina też je ma :-)

Coś dla najmłodszych :-)

Latarenki, świeczniki, świeczki

Ja od Karoli mam takie :-D

Przepiękne globusy

Takie podpórki do książek, już niedługo będą zdobić mój gabinet :-D

Moje zimowe ptaszki ;-)


No i oczywiście bombki :-)
Których produkcją, Karolina zajmuje się wraz z mamą i siostrą.
Wszystkie są szklane ( Pamiętajcie! Prawdziwe bombki muszą być szklane! Jak lubię plastik, tak plastikowe bombki, jestem w stanie zaakceptować, jedynie do dekoracji zewnętrznych ;-) )
i ręcznie malowane :-) Przez co wyjątkowe i niepowtarzalne :-)
Kiedy 2 lata temu, wymyśliłam sobie czarne bombki, a rok temu miętowe ;-)
Od razu wiedziałam do kogo się zgłosić :-D





Po znacznie, znacznie więcej odsyłam do grupy CAROLINA DECORATION :-)

Karolina, gratuluję Ci serdecznie :-) Trzymam kciuki &&&
I jestem pewna, że jeszcze kiedyś napijemy się kawy, za ladą Twojego sklepu stacjonarnego :-)
Powodzenia !!!
Ola

6 komentarzy :

  1. Pani Olu,świetny blog,często podglądam i się inspiruję.
    Mogłabym się dowiedzieć jak można dołączyć do grupy Carolina Decoration bo tylko członkowie mogą dokonywać zakupów?
    Bardzo dziękuję.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję :-)
      Samo Olu zdecydowanie wystarczy ;-)
      Żeby dołączyć do grupy, należy kliknąć w tym poście CAROLINA DECORATION. Jeśli w tym czasie, nie jesteśmy zalogowani na Facebook'u, zostaniemy o to poproszeni. Następnie wyświetli się strona grupy. Tam proszę kliknąć "dołącz do grupy".Gotowe, trzeba już jedynie poczekać, aż Karolina zaakceptuje zgłoszenie. Zrobi to najszybciej, jak to możliwe ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ola coraz lepiej piszesz :) Fajny, lekki styl. Taki "ludzki", a nie mega wyszukany, jak z jakiejś encyklopedii. Od razu da się poznać kto sam pisze posty, a komu piszą surowi "fachowcy". Carolina Decoration również polecam. Sama często od niej kupowałam i teraz na święta oczywiście też coś zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki ;-) Miło mi to czytać, bo przyznam, że takie było założenie, żeby bloga "łatwo" się czytało ;-) Żeby to pisanie "brzmiało" jak rozmowa z koleżanką, bez nadęcia ;-)

      Usuń
  3. Nie mogę sobie podarować, że dla mnie brakło tych podpórek globusików :) No nic, będę do nich wzdychać oglądając zdjęcia Twojego gabinetu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będą :-) Trzymam kciuki && :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi