poniedziałek, 30 listopada 2015

Pokój naszego synka # 2


Tapeta położona, półki z ramkami przykręcone :-)
Małymi kroczkami z pokoikiem synka, zbliżamy się do finiszu.
Co cieszy, bo nie tylko wykończenie pokoju, 
jest już na ostatniej prostej ;-)





Od zawsze wiedziałam, że jeśli kiedykolwiek, będziemy mieć dziecko, w jego pokoju zagości tapeta
Dylemat miałam jedynie z kolorem. Bo do końca wahałam się pomiędzy szarością a miętą.
Ostatecznie postawiłam na miętę i według mnie była to dobra decyzja :-)








Dla mnie jest idealna :-)
I ma tylko, jedną, jedyną wadę..........
Niestety, do tanich nie należy.
Na szczęście znalazłam sklep , który w swojej ofercie ma wysyłkę i klej gratis.
No dobra, może nie zostałam mistrzynią oszczędzania, ale na kolejną rzecz,
do wykończenia pokoju wystarczy :-)


Ramki również są już na swoim miejscu.
Do części z nich trafią plakaty, do reszty zdjęcia (na te akurat trzeba będzie najdłużej poczekać)





Udanego tygodnia !!!
Ola

6 komentarzy :

  1. Pokoik śliczny.Taki delikatny i widze już pierwsze autko zabawka,pewnie prezencik od bliskich na dobry początek :)Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Pokój jeszcze będzie zmieniał się z dnia na dzień ;-) Przybędą tekstylia, plakaty, dywanik, zabawki, zapewne mnóstwo zabawek ;-) Myślę, że dzięki stonowanej bazie, z której jestem bardzo zadowolona, te wszystkie przedmioty go nie zagracą i nie przytłoczą ;-)
      Pozdrawiam :-)
      P.S. a autko to pierwsza zabawka od taty :-) Już nie mógł się powstrzymać ;-)

      Usuń
  2. Ola, piękny pokoik. Gratuluje. Mam pytanie o karnisz. Gdzie takowy można nabyć ? Sprytnie ukrywa co trzeba 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Z pokoikiem jeszcze sporo pracy, żeby go udomowić, niemniej z bazy jestem zadowolona :-)
      Karnisz kupowałam w niemieckim Obi, ale ostatnio widziałam takowe w Leroy Merlin. Tylko to jest szyna i maskownica. Kupuje się je osobno.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Świetnie wyszedł! :) i te domeczki tak sprytnie ukryte na tej półce z ramkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Półki z ramkami wyglądają bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi