poniedziałek, 2 lutego 2015

Odrobina Wiosny ...........;-)


Styczeń za nami :-)
I coraz bliżej do wiosny. Strasznie cieszę się tym faktem, 
bo zima to zdecydowanie nie mój czas ;-)




Wstawanie po ciemku, ze świadomością, że za oknem raczej nie jest zbyt przyjaźnie,
brrrrrrr.................
Nie znoszę !!!
Dla mnie zima, ale taka prawdziwa, ze śniegiem i mrozem, powinna zaczynać się ok. 20 grudnia i
kończyć 2 stycznia :-D
Dlatego ja już, zaczynam wypatrywać pierwszych oznak wiosny, z nadzieją, że pojawią się jak najprędzej ;-)
A tymczasem zostawiam Wam trochę, wiosennych (zeszłorocznych) akcentów z naszego domu :-)
To dobry czas, żeby poszukać inspiracji na zbliżające się Święta Wielkiej nocy :-)










Poduchy - Diana Art 






Zające - Carolina Decoration 


Mam nadzieję, że już nie długo, będziemy mogli pożegnać grube kurty, 
a we włosach poczujemy cieplejszy powiem wiatru ;-)
Tymczasem, trzymajcie się cieplutko :-*
Ola

5 komentarzy :

  1. też już czekam z niecierpliwością na wiosnę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym roku, Wiosna szybko do nas zawita :-)
      Mam już dość zimna, brrrrrrrrrrrr

      Usuń
  2. Witam Gdzie można takie fajne drzewko kupić co masz powieszone jajeczka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carolina Decoration, link jest na stronie głównej mojego bloga ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za namiary, od Caroliny kupiłam ostatnio tulipany lateksowe są przepiękne;)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi