piątek, 6 lutego 2015

Black..............


Czarny to nie kolor !!!
Lecz brak światła widzialnego ...................
Może i tak ;-) Ale dla mnie, to wyjątkowa "barwa" ;-)
Czerń to głębia, tajemnica .................magia !





W naszej kulturze, czerń nie cieszy się zbyt pochlebną opinią. Wzbudza raczej negatywne emocje, 
kojarzy się ze smutkiem, żałobą. A czarne wnętrza ???
To już w ogóle ...................depresja ;-)
Nie, nie zgadzam się !!!
i walczę z tym mitem już od dawna ;-)

Bo dla mnie, czerń we wnętrzach, jest wyjątkowa i niepowtarzalna !
Stanowi idealny kolor ( a jednak kolor ;-) ) bazowy. Bo dobrze komponuje się z większością barw. 
Jest stylowa i elegancka. Dodaje wnętrzom pazura ;-)
Myślę, że najwyższa pora, aby przestać bać się koloru czarnego :-)
Co Wy na to ???
Pamiętajcie jedynie, że czarny kolor ścian, optycznie zmniejszy pomieszczenie. Dlatego powinien być stosowany w przestronnych wnętrzach. Możemy też ograniczyć się do jednej ściany, bądź też zastosować duże lustra, dzięki którym wizualnie uzyskamy wrażenie przestrzeni ;-)


 Krowia skóra mnie prześladuje ;-) Już wiem, że prędzej czy później trafi do naszego salonu :-D









Czerń idealnie sprawdzi się również w dodatkach :-)






Czerń w naszych wnętrzach znajdziecie TU, TU i TU :-) 
Miłego dnia, 
Ola

6 komentarzy :

  1. Czerń jest rewelacyjna właśnie kupiłam sobie miskę silikonową którą pokazujesz z fabryka form.pl, teraz jest w super cenie do dzisiaj na westwing po 139zł.;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę super cena ;-)
      Dzięki za info :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Uff ulżyło mi,że nie jestem sama :)bo ja uwielbiam czerń mam jej w domu bardzo duzo w każdym pomieszczeniu coś jest do tego biało czarna sypialnia i sama bardzo często ubrana jestem w tym kolorze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam czerń we wnętrzach :-) I pomimo, że bywa uciążliwa w utrzymaniu porządku na pewno bym z niej nie zrezygnowała ;-)
      I myślę, że szokuje już jedynie najstarsze pokolenie ;-) Moja babcia do dzisiaj twierdzi, że mam w domu "diabelskie kolory" ;-) :-D :-D
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Zgadzam się z tym wpisem w 100%! :) Czerń zawsze na czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie !
      Zarówno w modzie, jak i we wnętrzach :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi