środa, 7 stycznia 2015

Nowości w Naszym Domu ;-)


Słyszał ktoś o konkursie, na pechowca tygodnia, a może nawet miesiąca ???
Jeśli tak, dajcie znać. Wygraną mam murowaną ;-)




Wiem, że ostatnio Was zaniedbuję. Przepraszam.
Los mi ewidentnie nie sprzyja, więc i weny brak. 
I może nie byłoby w tym nic dziwnego. Bo przecież gorsze dni, kiedy wszystko sprzysięga się przeciwko nam,
zdarzają się każdemu. Gdyby nie fakt, że już od kilku lat, tak wygląda nasz początek roku ..............
Pomału, staje się to już, naszą rodzinną tradycją ;-) 
Ech.........nie lubię tego okresu..........
do tego stopnia, że mam wrażenie, iż swoim czarnowidztwem, sama ściągam, na nas pecha :-/

Koniec marudzenia !!!
Chciałam jedynie, odrobinkę się wytłumaczyć, dlaczego tak długo kazałam Wam czekać, na pierwszy tegoroczny wpis.
A będzie on, o nowościach w naszym domu :-)

Na początek ukończona sypialnia :-)
Pamiętacie wpis, w którym wspomniałam o białym telewizorze ???
No więc, po raz kolejny przekonałam się, żeby NIGDY nie mówić NIGDY ;-)








Ramka ( jeszcze bez fotki ;-) ) Tk Maxx

Bombki - Douglas

Kilka zmian w gabinecie ;-)




Poducha Marsielle Decor


I pierwsza Miedź ;-D
Tak, tak...................................uległam ;-)
A nawet więcej ......................................
przepadłam na dobre ;-)
I lampa główna również będzie miedziana :-D



Ramka - Tk Maxx
Świeczniki - Duka


Podpórki - Carolina Decoration

 I to by było na tyle ;-)
Mam nadzieję, że limit pecha już wyczerpałam ;-)
Wszystko wróci do normy, a ja będę mieć czas i chęci, aby na dobre powrócić do blogosfery :-)
Ściskam i jak na pierwszy Noworoczny wpis przystało, życzę Wam 
Wszystkiego Dobrego :-*
Ola


7 komentarzy :

  1. Olu czy firany białe i szare to Vivany?
    Czy zaciągnięte na okno przepuszczają światło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie :-)
      Przepuszczają światło. Co prawda, nie da się przez nie wyjrzeć na zewnątrz, ale na pewno nie zaciemniają ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Podczytuje bloga już od jakiegoś czasu- jest dla mnie kopalnią pomysłów, świetna robota Olu ! Mam pytanie o żyrandol w sypialni- chodzi mi o nazwę i gdzie go kupiłaś. Chce taki do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !!!
      Żyrandol to Maria Teresa Big, z planetadesign.pl
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Witam Cię serdecznie, jestem Twoim cichym podglądaczem, na pewno o tym nie wiesz, ale mój dom urządzasz razem ze mną :) oczywiście w przenośni, wiele inpsiracji zaczerpnęłam z Twojego domu i cały czas dalej wykańczam go podglądając Twój blog. Właśnie szykuję jadalnię, do której stół znalazłam za pośrednictwem Twojego bloga, ale ja nie o tym, przeglądam wszystkie komentarze i nie mogę się doczytać gdzie znalazłaś kinkiety na łóżko w sypialni, jedyne jakie udało mi się znaleźć to w mint&grey, ale niestety trzeba się pofatygować do stolicy, a to niestety niemożliwe....
    P.S Gabinet wymiata, zabudowa super! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję :-) Bardzo mi miło :-)
      Kinkiety zakupione we wspomnianym sklepie. Polecam zapoznać się z ofertą homeartdeco.pl lub bbhome.pl bo z tego co się orientuje, tam również są dostępne ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi