wtorek, 27 stycznia 2015

Druciaki ;-)


Nie byłabym sobą, gdybym cały czas, czegoś nie zmieniała, przestawiała ;-)
Nie ma chyba dnia, żebym nie przeglądała inspiracji wnętrzarskich, zastanawiając się, co by tu jeszcze
dodać/przestawić/zmienić, żeby nasz dom w pełni mnie satysfakcjonował ;-)




I mam coraz większą pewność, że taki moment chyba nie nastąpi nigdy :-D
Po prostu - taki typ !
Stąd też dzisiejszy post ;-) O drucianych meblach i dodatkach, bo wkrótce, trochę drutu zamieszka w naszych wnętrzach :-)

Od kilku dni prześladowało mnie to zdjęcie ;-)


I wczoraj, dzięki Asi :-* zostałam właścicielką tegoż oto koszyka :-D

H&M home

Posłuży mi jako gazetnik w gabinecie ;-)


Druga rzecz, która już od jakiegoś czasu, nie dawała mi spokoju, to
przestrzeń pomiędzy biurkiem, a szafkami wiszącymi ;-)


Potrzebuję tam jakiejś tablicy ;-)
Na kalendarz, na notatki, itp, itd...............czegoś co ułatwi organizację pracy  ;-)
Długo nie mogłam znaleźć niczego, co przykułoby moją uwagę ;-)
Bo wszędzie, albo korek, albo tablice magnetyczne ..............nie ! zdecydowane nie !
Aż przypadkiem, trafiłam na to zdjęcie :-D


I Bingo !!!
To jest dokładnie to, czego szukałam !!!
Nie banalne, z pazurem ....................
Super :-)






Oczywiście, od razu wyszukiwarka poszła w ruch ;-)
I już wiem ! ;-)
 Skąd wziąć taką kratę, i to nawet w wymiarze, jakiego potrzebuję :-)
Już niedługo podzielę się wszystkimi informacjami,
a jako bonus, dorzucę nawet zdjęcia z realizacji ;-)


A tymczasem zostawiam trochę inspiracji, z druciakami w roli głównej :-)

Sofy TOGO - mam do nich słabość ;-)













Jeśli jesteście przekonani, że druciane meble i dodatki, pasują jedynie do nowoczesnych wnętrz, to nic bardziej mylnego !!!
Sami zobaczcie ;-)



I jeszcze kilka lamp ;-)




Miłego dnia,
Ola

7 komentarzy :

  1. Mam drucianą tablicę na notatki w kuchni. Bardzo ją lubię i żałuję, że nie jest większa, bo już zaczyna brakować miejsca. Przypinam pocztówki, zdjęcia, grafiki, nawet różne papierowe pamiątki. Uwielbiam takie osobiste akcenty we wnętrzach i myślę, że to fajna alternatywa dla obwieszania lodówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie taki sam zamiar ;-) Takie miejsce w domu jest potrzebne, a obwieszone lodówki nigdy do mnie nie przemawiały ;-) Zresztą moja jest zabudowana ;-)
      Ściskam :-*

      Usuń
  2. Hej super pomysł ja mam dokładnie tak samo zmienna zmienna...czekam na namiary,gdzie kupić:)Przy okazji mam pytanie o pantony,czy wiesz może ile kg wytrzymują,goście różni się trafiają.a drugie pytanko może wiesz,gdzie moglabym zakupić te miedziane świeczniki z gabinetu(wiem że są z H&M) ale niestety nie mam dostępu do sklepu,może jakaś strona internetowa,bardzo bym chciała je do sypialni.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      Pantony (oryginalne) według ulotki dotyczącej użytkowania, mają wytrzymałość do 150kg.;-)
      Jak jest z inspirowanymi, nie wiem ;-)
      Miedziane świeczniki z gabinetu są z DUKA ( dukapolska.com )
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Tylko niestety obawiam się, że już nie będą dostępne :-(
      Bo ja je kupowałam w grudniu, na wyprzedaży kolekcji....

      Usuń
  3. Hej no tak pomyliłam się to Duka :)) a możesz zerknąć na stronkę,którą podałaś,bo są jakieś tylko pisze,że złote to pewnie nie są te a tamtebyły miedziane? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje są miedziane ;-) Ale jak je kupowałam, to były też złote. I wygląda na to, że zostały już tylko te :-(

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi