wtorek, 9 grudnia 2014

Świąteczne Trendy 2014 # 5


Do Bożego Narodzenia zostały, już tylko 2 tygodnie ;-)
To ostatni dzwonek, żeby podjąć decyzję, w jakim kolorze, będą nasze 
Święta :-)




Dziś, mam dla Was, inspiracje w kolorze SZMARAGDOWYM.
Ten kolorystyczny trend, wśród dekoracji świątecznych, pojawia się po raz pierwszy.
Bynajmniej, ja sobie nie przypominam, żeby był kiedykolwiek wcześniej ;-)
( Może za młoda jestem ;-) Tak sobie będę wmawiać !! :-D )

Według mnie kolor szmaragdowy, efektownie wygląda, zestawiony z bielą :-)









A może na bogato ;-) ???



Ciekawa jestem, czy ktoś z Was, wybrał właśnie taką kolorystykę ???
Poszukując "szmaragdowych" dekoracji, na pewno trzeba uzbroić się w cierpliwość ;-)
Bo z tego, co zdążyłam się zorientować, tylko kilka sklepów oferuje dekoracje,
w tym kolorze.
Pewnie za rok się to zmieni ;-)

Pozdrawiam,
Ola

2 komentarze :

  1. Ja wybrałam ale nie wiem czy jeszcze nie zmienię, póki co mam kilka dodatków w tym kolorze i jest to raczej kropelka do bieli i srebra niż duża doza tego koloru

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi