wtorek, 30 grudnia 2014

"Kilka" kadrów........;-)

 
Nie mam czasu na neta ;-)
Cieszę się urlopem, domem :-)
Nadrabiam towarzyskie znajomości. Fajnie jest :-D
Aż chce się powiedzieć chwilo trwaj !!! ;-)
Ale o Was również nie zapomniałam. Wiem, że pomimo mojej nieobecności, zaglądacie do mnie :-)
Za co, bardzo Wam dziękuję :-*
W ramach rekompensaty, mam dla Was,
sporą porcję, świątecznych migawek :-)

 
 
 
 


 

 





 
 
 
 


 
Ręcznie malowane bombki CAROLINA DECORATION






 
 







 




 




 
I w sypialni ;-)
 



 
Chyba wystarczy :-D ;-)
 
Ściskam i przy okazji
ŻYCZĘ WAM,
aby ten nadchodzący rok był lepszy niż poprzedni :-)
Ola


6 komentarzy :

  1. Olu również życzę Szczęśliwego Nowego Roku !! Dekoracje pierwsza klasa :) Za kilka dni dostanę od naszej kochanej Oli ławeczkę Twojego projektu, tylko w innym kolorze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-*
      Super Madziu, czekam na fotki ;-) Buziaki :-*

      Usuń
  2. Piękny ten Twój domek, napatrzeć się nie da... :)) Wszystkiego dobrego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Również życzę Wszystkiego Dobrego :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam,
      Nie wiem o które lampiony chodzi ??
      Jeśli o te przy kominku, to z Carolina Decoration
      A jeśli o te z wiatrołapu, to według mojego projektu, wykonał je mój mąż ;-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi