czwartek, 19 marca 2015

Tagina


Ostatnio miałam okazję, oglądać nową kolekcję płytek ceramicznych,
włoskiego producenta TAGINA. Choć w przypadku niektórych wzorów, aż nie pasuje nazewnictwo "płytka ceramiczna", bo to małe dzieła sztuki ;-)





Kolekcja jest rewelacyjna !!!
Aż miałam chęć, potraktować moje łazienki, młotem do kucia ;-)
Przy okazji zobaczyłam, jak moje 4-letnie łazienki, mocno się zdezaktualizowały ;-)
Dobrze, że chociaż kolorystykę wybrałam ponadczasową :-)

A, że bywam wredna i złośliwa ;-)
Podzielę się z Wami swoim odkryciem..............
może dzięki temu, nie będę osamotniona w swoich rozterkach ;-)
W końcu, nie od dziś wiadomo, że w kupie siła ;-) :-D














Na zewnątrz też się coś znajdzie ;-)


więcej fotek znajdziecie na stronie producenta

Chyba jedyną wadą tych płytek, jest ich cena :-/
Ale w końcu, trendy zmierzają w kierunku, całkowitego zminimalizowania glazury w łazienkach,
więc warto rozważyć taką opcję i szarpnąć się, na tych kilka metrów ;-)

Ciekawa jestem odpowiedzi naszych rodzimych producentów ;-)
Mam nadzieję, że nie pozostaną w tyle zbyt długo ;-)
Miłego wieczoru,
Ola

4 komentarze :

  1. Dwa pierwsze wzory po prostu boskie, coś zupełnie innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :-) Pierwszy wzór jest obłędny :-) Jednak, widziałabym go w mniejszej ilości, bo w tym wydaniu, na dłuższą metę, można by oczopląsu dostać ;-)

      Usuń
  2. Świetne wzory:) wyglądają fantastycznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi