piątek, 3 października 2014

Polski Design # 2


Lubicie filc ???
Ja uwielbiam !!!
Podkładki, bieżniki, kosze, torebki, wszystko !!!
Swego czasu nawet, chorowałam na filcowe sofy Carmo z BoConcept, no ale moja druga połówka postawiła veto i skończyło się na skórach ;-)




Dlatego też dzisiejszy post będzie o filcu, w rękach Polskich projektantów ofkors ;-)
Na początek mam dla Was,
dywany MOHO DESIGN, przypominające misterne wycinanki.


Model DIA
Autorstwa Magdaleny Lubińskiej i Michała Kopaniszyna
Został uhonorowany nagrodą Red Dot 2008 w Red Dot Museum, w Essen.


Tego żółtka sama bym przygarnęła :-D

Mohohej Koko

System 2D

Zostajemy przy dywanach ;-)
Tym razem marki BLOBBI
Wszystkie są wykonywane ręcznie, ze 100% wełny.
Dostępne są w wersji wielokolorowej jak i jednokolorowej ;-)


Cuuuudowna tapeta, uwielbiam !!! ;-)


Mój kolorystyczny faworyt :-) Model Blackberry 



I na koniec
BOOGIE DESIGN
Kolejna Polska marka, specjalizująca się w różnorakich wyrobach z filcu :-)
Wszystkie oferowane produkty są projektu 
Katarzyny Pokszan
Zobaczcie jak szeroki asortyment mamy do wyboru :-)

Torba na laptopa 

Organizer ścienny

Kosz

Chustecznik

A może ktoś ma ochotę na filcową kosmetyczkę ?? ;-)

I urocze, kolorowe breloczki :-)

Cieszę się, że filc wrócił do łask :-)
To naprawdę wdzięczny materiał i można z niego wyczarować prawdziwe cudeńka :-D

A my dziś się byczymy ;-), bo nasi zachodni sąsiedzi świętują Zjednoczenie ;-)
A Wam życzę Miłego Dnia i udanego nadchodzącego weekendu :-)
Ola

=============================================

Karnisze - Rolety - Zasłony -------------> rena.pl

10 komentarzy :

  1. Olu ja lubię filc i mi się marzy taki dywanik:). Troszkę z filcu szyję takie tam różności. to myślę, że i dywaniczek
    zrobię :). Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :-)
      Zazdroszczę zdolności manualnych ............ja niestety takowych nie posiadam :-(
      Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego, koniecznie się pochwal, jak już dywanik będzie gotowy :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja mam tak,ze podoba mi się z filcu wszystko ... oprócz torebek.....:) buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem dlaczego, ale przez bardzo długi czas nie mogłam się zupełnie przekonac do filcu. Ale jak już się przekonałam, to teraz wszystko mogłabym mieć zrobione z tego materiału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przez to, że filc przez długi okres czasu, cieszył się nie za dobrą opinią ;-) Delikatnie mówiąc, uchodził za materiał nie zbyt szlachetny ;-)Dobrze, że jego postrzeganie uległo zmianie :-)

      Usuń
  4. racja, filc zawsze kojarzył mi się raczej...hm negatywnie? Ale teraz zdecydowanie zmieniłam zdanie. jestem zachwycona tym kulkowym dywanikiem! Rewelacja. No i oczywiście ta tapeta w tle jest boska! Juz kilka razy ją widziałam i w każdej aranżacji wygląda świetnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten dywanik zachwycił ;-) I już kombinuję, gdzie by go tu ulokować :-D
      Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Ciesze sie że Filc wraca do łask bo przez długi czas to byl raczej material bardzo nie doceniany , Cudeńka można z niego wyczarować !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Lepiej bym tego nie ujęła :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Copyright © 2014 My yellOw zOne

Designed By Darmowe dodatki na blogi